19 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Annaa90
Google even "Parels van Epstein".. niks om je zorgen over te maken mama. Ha ...
Dank je wel! Ja ik had dit inderdaad ook gevonden maar wist nou niet of de fotos van google overeenkomen met die bultjes van mijn zoontje. Ja maandag gelijk bellen. Dit soort dingen gebeuren altijd in het weekend he 馃槄. Dank je wel! 馃グ
4 maanden geleden
Reactie op Tamberw
Waren dat dan ook kleine bultjes? En verder niks?
Ja alleen die bultjes. Geen koorts of iets dergelijks. Ik zou het even aan je huisarts laten zien. Spruw kan vanzelf over gaan maar bij mijn zoontje werd het alleen maar erger. Heel z'n mondje zat op een gegeven moment vol met witte plekjes. Ik heb toen een antibiotica gehad in de vorm van een drankje en uiteindelijk ging het weg.
4 maanden geleden
Reactie op Tamberw
Dank je wel! Had je kleine trouwens ook dat hij van alles in zijn mond stop ...
Jaa al weet ik niet of dat door de spruw kwam, hij doet het nu nog steeds namelijk 馃.
Wel liet hij vaker tijdens het drinken de speen los, ik denk omdat het toch vervelend aanvoelde in z'n mondje
4 maanden geleden
Ons meisje had dit ook. Parels van epstein ga ik vanuit. Na een week was het vanzelf weg. Ze had er geen last van馃槉
4 maanden geleden
Reactie op Natasja93
Jaa al weet ik niet of dat door de spruw kwam, hij doet het nu nog steeds n ...
Hmmm.. jaa tijdens het drinken laat hij niet los maar na 10 minuten als hij klaar is met drinken dan gaat hij af en toe een beetje jammeren. Ik denk altijd dat dit door een boertje komt want als ik hem dan laat boeren is hij weer oke.. 馃ス
4 maanden geleden
Reactie op Tamberw
Oh!!! Want ging opzoeken en las overal dat het maar tot 3 maanden was haha. ...
En wat zei de HA? Ben benieuwd馃槉
4 maanden geleden
Reactie op Ruby100224
En wat zei de HA? Ben benieuwd馃槉
Nou.. hahah heb meer aan jullie gehad dan aan de HA. Die hadden nog nooit van parels van epstein gehoord.. ze zei in ieder geval dat het geen spruw is. Maar dat het dan wellicht die parels zijn (gingen ze even googlen). Ze laten de foto鈥檚 iig aan een kinderarts zien en laten het me dan weten 馃槀馃槀.