8 Reacties

8 maanden geleden

Ik zou even naar de hap gaan. Het witte zou paracetamol kunnen zijn maar het zou na 1,5 uur toch wel verwerkt moeten zijn en neem aan zetpil en dat smelt als t ware. Liever het zekere voor het onzekere en gewoon je gevoel volgen!

8 maanden geleden

Ik zou zeker even langs de HAP gaan. Beter het zekere voor het onzekere. Succes mama!

8 maanden geleden

Nooit nooit nooit jezelf laten wegsturen! Net zo lang op je strepen blijven staan tot jullie gezien zijn, je gehoord wordt en tevreden bent met het antwoord/de uitkomst. Het witte zou idd paracetamol of sudo kunnen zijn, het rode iets van onverteerde stukjes framboos/aardbei oid (beetje moeilijk te zien). Gezien ze koorts heeft en slecht eet/drinkt, zou ik zeker even aan de bel trekken. Beter het zekere voor het onzekere. Altijd je moeder gevoel volgen ❤️ veel sterkte en beterschap voor de kleine meid 🥰

8 maanden geleden

Mijn dochter vrijdag een snotneus, zaterdag ontstoken ogen en kreeg op zondag koorts en had dit op donderdag nog steeds. Bij mij wilde de assistente onze dochter toch wel graag zien ondanks doorkomende kies en vaccinatie gehad. Ik ging er vanuit dat de koorts daar vandaan kwam, maar ze bleek een ooronsteking te hebben en heb nu een antibioticakuur gekregen. Als je het niet vertrouwt zeker je gevoel volgen en iig even bellen!

8 maanden geleden

Reactie op Mommy-to-be90

Mijn dochter vrijdag een snotneus, zaterdag ontstoken ogen en kreeg op zond ...
Dit heb ik in februari exact met onze dochter meegemaakt. Verkouden, ontstoken ogen en daarna zó zichzelf niet en idd oorontsteking. Altijd je gevoel volgen, want wij als moeders voelen het echt goed aan 💜

8 maanden geleden

UPDATE: Hap gebeld. Niks aan de hand zeggen ze 😒 ik ga maandag naar de huisarts.

8 maanden geleden

Reactie op mamanisa

UPDATE: Hap gebeld. Niks aan de hand zeggen ze 😒 ik ga maandag naar de hu ...
Ik zou toch nog even bellen, desnoods morgen (dan krijg je een ander aan de telefoon). Op je strepen staan als je het niet vertrouwd. Beterschap ❤️

8 maanden geleden

Onze oudste dochter heeft vaker witte poep of delen gehad. (Vaak bij ziekte ook) Zolang het niet helemaal wit is was het niet erg