18 Reacties
2 jaar geleden
Zou hier wel mee oppassen, de baby kan hiervan in de stress raken en in het vruchtwater poepen.
2 jaar geleden
Ik ken iemand die 2 eetlepels om 20.00 nam. Daarna moest zij iets van 6 x naar de wc en om 23.00 begonnen de weeën. Om 02.00 mocht ze met 3cm naar het ziekenhuis.
Volgens mij moet het wel iets van buikkrampen (waardoor je naar de wc moet) veroorzaken om weeën op te kunnen wekken. Vanwege die heftige buikkrampen (darmen) die zij had durfde ik het in ieder geval niet te nemen 🥲
2 jaar geleden
Reactie op bloempje123
Zou hier wel mee oppassen, de baby kan hiervan in de stress raken en in het ...
En vanwege deze reden durfde ik het ook niet.
Bij haar was dit overigens niet het geval maar het blijft ‘eng’ omdat het wel vaker voorkomt ofzo.
In ieder geval succes!!
2 jaar geleden
Reactie op Fleurmeyere
En vanwege deze reden durfde ik het ook niet.
Bij haar was dit overigens n ...
Ja precies, t risico word er wel groter op. Daarom zou ik het ook niet durven!
2 jaar geleden
Reactie op cereninal
Update: heel de nacht buikkrampen gehad, goed naar de wc gegaan om 5 uur. N ...
Klinkt alsof het gaat beginnen.
Maar castorolie is dacht ik alleen voor de buitenkant en niet om in te nemen?m
2 jaar geleden
Reactie op Tigerlilly
Klinkt alsof het gaat beginnen.
Maar castorolie is dacht ik alleen voor de ...
Dat dacht ik dus ook! Heb het ook echt gegoogled en schijnt dus echt wel dat je het mag innemen (werkt als laxeermiddel zeggen ze) doordat je darmen in werking gaan wek je ook mogelijk weeën op. Ik zou niet meer als 2 lepels nemen en het beste voor het slapen gaan.
2 jaar geleden
Reactie op cereninal
Update! Verloskundige is geweest. Vliezen gebroken toen ik dus ook bloed ha ...
Heel veel succes!
2 jaar geleden
Reactie op cereninal
Dat dacht ik dus ook! Heb het ook echt gegoogled en schijnt dus echt wel da ...
oki! Ik gebruik het nl voor mijn haar om groei te stimuleren 😂.
Succes met bevallen!!!!
2 jaar geleden
Hallo iedereen!
Wij zijn trotste ouders geworden van baby Miraç op 13-02-2024 om 02:57 uur 🩵
Bij 6cm ruggenprik gehad (beste keuze ooit 😢) lang volgehouden zonder maar kon de pijn niet meer aan toen onze mannetje in de sterrekijker positie ging met zijn hoofdje, hierdoor zou de bevalling ook langer duren dan normaal werd me verteld. 00:30 uur snachts 10cm en hij was weer gelukkig goed gaan liggen vanzelf! Nog extra 1 uur gewacht zodat tijdens het persen het makkelijker zou zijn voor mij vertelde de verloskundige en om 01:45 u begonnen met persen duurde uiteindelijk wel lang want had echt geen energie meer omdat mijn vliezen om 5 uur smorgens al waren gebroken natuurlijk.
Uiteindelijk gelukt (wel een beetje geknipt 😢) maar het gaat allemaal goed! En het was het zeker allemaal waard zo zo mooi 🩵