13 Reacties

3 maanden geleden

Ik zie dat je steeds een nieuw topic opent met dezelfde vraag. Is het een idee contact op te nemen met een professional en desnoods om doorverwijzing/second opinion te vragen? Supervervelend dat je er zoveel last van hebt 🥺 maar ik denk dat zij je beter kunnen helpen dan wij hier op het forum. 😊

3 maanden geleden

Reactie op Rian31C

Ik zie dat je steeds een nieuw topic opent met dezelfde vraag. Is het een i ...
Ik ben al bij meerdere professionals langsgeweest. Ze zeggen dat het spierspanning is in combinatie met littekenweefsel dat wat dieper ligt. Ik ben best onzeker geworden door alles wat ik heb meegemaakt en ik wil alleen een soort geruststelling dat het alsnog goed zal komen. Dus daarom vraag ik of iemand anders iets vergelijkbaars heeft meegemaakt en of het goed is gekomen en hoe lang het duurde

3 maanden geleden

Gaat het over keizersnede of geknipt zijn?

3 maanden geleden

Reactie op anja777

Ik ben al bij meerdere professionals langsgeweest. Ze zeggen dat het spiers ...
Vervelend dat je je zo onzeker voelt. De realiteit is alleen dat niemand hier je kan vertellen of het goed gaat komen of niet. Als het bij iemand niet is goedgekomen betekent dat niet dat het bij jou ook niet goedkomt en vice versa. Ik denk dat het je alleen maar meer onzeker kan maken. Misschien is het goed om er met iemand over te praten. Het lijkt mij niet fijn om mentaal zo bezig te zijn met dit fysieke ongemak. Je zou juist moeten kunnen genieten van je kleintje nu. Wellicht geeft een gesprek met, bijvoorbeeld een psycholoog, je ook weer nieuwe inzichten die je fysieke herstel kunnen bevorderen. ❤️

3 maanden geleden