Iemand die weet waar in België ik zalm vind met zo weinig mogelijk antibiotica gekweekt en zonder toxische stoffen, zoals zware metalen? Gekweekt in zee zou beter zijn dan in bekkens...
Dan zou ik voor wilde zalm gaan of biologische zalm
Enig idee waar dit aan redelijke prijs te vinden is? Tot nu enkel 40 a 50 eur/kg gezien bij ah. Maar niet haalbaar om elke week te kopen daar vrees ik als je twee keer per week vis moet eten;-) andere supermarkt heeft dit precies niet (Carrefour en Colruyt). Viswinkel misschien?
Enig idee waar dit aan redelijke prijs te vinden is? Tot nu enkel 40 a 50 e ...
Ik.eet ook echt niet elke week vis hoor. Ik ga er niet vanuit dat dat meteen "slecht" is probeer het een beetje om de week 1x te doen. Ben er ook geen mega fan van behalve sushi maar goed daar mag je dan al niks van hebben. En altijd alleen maar zalm..
Wilde zalm uit de vriezer. Wild is sowieso beter dan kweekzalm. Uit de vriezer is het niet zo lekker als vers, maar wel goed betaaldbaar. In een pastagerecht met spinazie is het goed te eten. Of uit de oven in alufolie met citroenschijfjes en dille ook erg lekker!
Ik kom niet uit België maar ik haal uit de supermarkt zalm en die bak als het verhit wordt mag je dit eten, rauwe zalm niet.
Meestal eet ik het elke week en een tientje voor 2 per. Vind ik nog prijzig 🙈
Gewoonlijk is dat kweekzalm. Zitten veel schadelijke stoffen in helaas
O dat wist ik niet, terwijl je denkt dat het goed is vis eten😇
Aan de ene kant heb ik bij m'n dochter dus elke week via gegeten en we hebben een gezonde dochter.. Maar snap je wel je wilt gewoon alles eten wat gezond is en niet schadelijk is.
O dat wist ik niet, terwijl je denkt dat het goed is vis eten😇
Aan de ene ...
Heb het gisteren aan gynaecoloog gevraagd. Je mag zeker niet elke week kweekzalm eten zei ze. Af en toe leek haar wel ok. Afwisselend verschillende vissoorten eten