88 Reacties
Nieuwste boven Om 15.45u erachter komen dat ik m'n ondergoed binnenste buiten draag 😂
Reactie op
Elsie08
Om 15.45u erachter komen dat ik m'n ondergoed binnenste buiten draag 😂
HAHAHAAHAHAHAHAHAH wat heb ik gelachen om deze, ik kwam een keertje in de supermarkt achter dat ik geen bh aan had😅
Om 17:00 honger hebben en me dan te realiseren dat ik nog niet gegeten heb 🤣
Dingen die op de grond liggen oprapen met mijn voeten ipv met mijn handen😂
Opeens niet meer tegen alcohol kunnen.
Het huis uit gaan met alles. En vervolgens terug rijden omdat je eigen spullen nog op het aanrecht ligt.🙈
Oh heb nog één: het huis uitgaan en bij thuiskomst ontdekken dat de voordeur nog wagenwijd open staat 🙈
Het huis opruimen en als je je omdraait is het (bijna) weer zn bende.
Nooit meer alleen naar de wc gaan.
Druk in de weer zijn met alles inpakken voor een uurtje strand met de kleine. Hele kofferbak vol. Om op het strand er achter te komen dat we onze eigen handdoeken zijn vergeten
Niet meer wakker worden van de wekker, maar van elke kleine beweging of elk klein geluid wat de baby maakt
Jubelen hoe lekker worteltjes(of broccoli, bloemkool, whatever) wel niet zijn tijdens een eet moment terwijl je ze nooit voorjezelf zou maken 😅
Zou dit nog een dag aan kunnen of zou dat opvallen? 😂
“ ik moet echt wat in huis doen als er een slaapt”
Zit al 1.5 op telefoon te scrollen
Nu ga ik echt wat voormezelf doen: ligt te snurken op de bank 😴
‘s Ochtends geen tijd hebben om mijn haar te wassen, ‘s avonds er geen zin in hebben (want met nat haar naar bed🥴) en me dan elke dag afvragen wanneer ik ook alweer voor het laatst mijn haar heb gewassen.
Reactie op
Roambr
“ ik moet echt wat in huis doen als er een slaapt”
Zit al 1.5 op telefoon ...
Ahnee, nu al wakker😂
Reactie op
Zena89
Ahnee, nu al wakker😂
Doet net alsof ze t niet heeft gezien en scrolt door op TikTok voor een paar minuten 😂
Je komt er om 16:15 achter dat je al de hele dag je t-shirt binnenstebuiten aan hebt.
Poepen met je jonge baby slapend in de draagzak....