88 Reacties

25 dagen geleden

Op vakantie of weekend weggaan met alles voor de baby maar voor jezelf van alles vergeten of gewoon gemakkelijk gedacht, is wel prima zo

25 dagen geleden

Nog een paar rondjes doorrijden met de auto want de baby viel in slaap 5 minuten voor thuiskomst 😵‍💫

25 dagen geleden

Snel de duur uit en dan verkeerde sleutel mee of geen sleutels 🔐🙂‍↕️

25 dagen geleden

Op maandagochtend op het werk dit soort dingen in je jaszak vinden 🤣

25 dagen geleden

Reactie op KMdV1993

Op maandagochtend op het werk dit soort dingen in je jaszak vinden 🤣
Hahaha ik ben zo ooit met een gebruikte luier in mijn achterzak toegekomen op mijn werk 🤣

24 dagen geleden

Vinden dat je baby te snel groot wordt en tegelijkertijd uitkijken naar de volgende ontwikkeling 😅

24 dagen geleden

Tepelzalf werkt echt fantastisch voor droge, gesprongen lippen 🤣

24 dagen geleden

Reactie op maria3636

Nicceee die ga ik onthouden

24 dagen geleden

Reactie op maria3636

Tepelzalf werkt voor álles 🤣

14 dagen geleden

Mijn kontzak/broekzak vol met elastiekjes knipjes, stickers etc. 😂 Alles wat ik onderweg tegen kom meenemen

14 dagen geleden

Ik heb nooit lang schone kleding aan. Hoe lang ik ook wacht met mijn overhemd aan doen voor ik naar werk ga, als ik eenmaal daar mijn jas uitdoe zit er altijd wel een melk, spuug of pindakaas vlekken op. Soms ook leuke dingen… zoals stickers.

14 dagen geleden

Soms Speentjes en heel veel steentjes in elke zak. De baby spuugt zijn speentjes vaak uit en de 2jarige verzamelt steentjes.

14 dagen geleden

Reactie op Kirrx

Twijfelen om een topje voor mezelf te kopen van €25 euro, maar gerust een h ...
Dit! Ik geef makkelijk bij de HEMA 120,- uit aan broeken en rompers. Maar voor mezelf een shirtje kopen durf ik niet.

14 dagen geleden

Reactie op Roos Anne

Mijn kontzak/broekzak vol met elastiekjes knipjes, stickers etc. 😂 Alles w ...
Ahhaha hier sokjes.

13 dagen geleden

Voor een tweede keer in de ochtend gaan douchen omdat er 'iemand' bij het verschonen van een poepluier niet stil wil blijven liggen... En het gevoel van misgrijpen en de doekjes op zijn.

13 dagen geleden

Reactie op Roos Anne

Mijn kontzak/broekzak vol met elastiekjes knipjes, stickers etc. 😂 Alles w ...
Hahahaha ja dit!! Het idee dat je het dan onderweg wel opruimt of weggooit en het dan vergeet. Ik heb laatst zo dagen naar de adapter van mijn kolf gezocht. Totdat ik hem vond in de wasmand. Had hem in de zak van mijn vest gestopt en vergeten natuurlijk...

13 dagen geleden

Reactie op Ann9319

Hahahaha ja dit!! Het idee dat je het dan onderweg wel opruimt of weggooit ...
Muahah Ja dat. Oh en een huis hier met vrouwen Tja overal elastiekjes en knipjes. Eerst heb je niks en dan ineens vind je de overal. De jongste kruipt dusja dat moet weg euhm even in mijn broekzak 😂 Ohja en stickers overal tegen aangeplakt oudste kan zich er goed mee vermaken dus prima maar je vind die dingen overal

13 dagen geleden

Afgelebberde losse veters

13 dagen geleden

Teletubbies om even op de bank te kunnen hangen

13 dagen geleden

Niet meer hoeven sporten want het dagelijks afdrogen, insmeren en aankleden is al een sport door het rollen, tijgeren, bewegen, etc. op het aankleedkussen. Man man man.. wat zijn ze ineens sterk 🤣