Ik heb nooit lang schone kleding aan. Hoe lang ik ook wacht met mijn overhemd aan doen voor ik naar werk ga, als ik eenmaal daar mijn jas uitdoe zit er altijd wel een melk, spuug of pindakaas vlekken op. Soms ook leuke dingen… zoals stickers.
Voor een tweede keer in de ochtend gaan douchen omdat er 'iemand' bij het verschonen van een poepluier niet stil wil blijven liggen...
En het gevoel van misgrijpen en de doekjes op zijn.
Mijn kontzak/broekzak vol met elastiekjes knipjes, stickers etc. 😂 Alles w ...
Hahahaha ja dit!! Het idee dat je het dan onderweg wel opruimt of weggooit en het dan vergeet.
Ik heb laatst zo dagen naar de adapter van mijn kolf gezocht. Totdat ik hem vond in de wasmand. Had hem in de zak van mijn vest gestopt en vergeten natuurlijk...
Hahahaha ja dit!! Het idee dat je het dan onderweg wel opruimt of weggooit ...
Muahah Ja dat. Oh en een huis hier met vrouwen Tja overal elastiekjes en knipjes. Eerst heb je niks en dan ineens vind je de overal. De jongste kruipt dusja dat moet weg euhm even in mijn broekzak 😂 Ohja en stickers overal tegen aangeplakt oudste kan zich er goed mee vermaken dus prima maar je vind die dingen overal
Niet meer hoeven sporten want het dagelijks afdrogen, insmeren en aankleden is al een sport door het rollen, tijgeren, bewegen, etc. op het aankleedkussen. Man man man.. wat zijn ze ineens sterk 🤣