7 Reacties

4 maanden geleden

Bij mij precies andersom. Overdag ellende, ‘s avonds geen probleem 😅

4 maanden geleden

Slaapt hij overdag in een donkere of lichte kamer? En hoelang zijn zijn slaapjes overdag?

4 maanden geleden

Reactie op Fb

Slaapt hij overdag in een donkere of lichte kamer? En hoelang zijn zijn sla ...
In een lichte kamer, dit is in de avond niet anders overigens want meneer wil alles graag zien. Ochtend en eind van de middag ongeveer 3 kwartier en in de middag ongeveer 1,5 tot 2 uur!

4 maanden geleden

Reactie op Liz91

Bij mij precies andersom. Overdag ellende, ‘s avonds geen probleem 😅
Stom hè? En waar dat nou aan ligt… 😅

4 maanden geleden

Reactie op Kinderwens21

In een lichte kamer, dit is in de avond niet anders overigens want meneer w ...
Okee klinkt een beetje hetzelfde als mijn dochtertje. Maar mijn dochtertje maakt overdag 5 slaapjes zei doet altijd hazenslaapjes. Ik laat haar overal slapen en leg haar eigenlijk niet in bed. Als ik haar op bed leg tussen 18:00/19:00 is haar kamer pikken donker. Misschien helpt het om de slaapjes overdag iets meer te doen? Ik heb het namelijk zo onder de knie dat ze na haar laatste fles moe wordt en dus ook savonds geen drama. Ik zeg niet dat het helpt ik probeer alleen mee te denken❤️

4 maanden geleden

Ze doet trouwens 5 slaapjes van minimaal een half uur. Soms 1 uurtje maar dan heb ik echt geluk! Maar zo komt ze vaak wel aan 4/5 uur slaap overdag

4 maanden geleden

Reactie op Fb

Okee klinkt een beetje hetzelfde als mijn dochtertje. Maar mijn dochtertje ...
Alleen maar fijn datje mee denkt! Hier houdt het alleen na 3 slaapjes op. Ik leg hem altijd neer zodra hij wat tekenen van moeheid laat zien! Ik probeer ook altijd de fles te geven en hem dan op bed te leggen maar dit werkt helaas ook niet.☹️