10 Reacties

3 maanden geleden

Ik Lees even mee

3 maanden geleden

geen tips maar denk dat je het super doet ❤️

3 maanden geleden

Reactie op mama-esmee

geen tips maar denk dat je het super doet ❤️
Super lieve woorden dankje ❤️

3 maanden geleden

Extra vocht heb ik bij de oudste op deze leeftijd nooit gedaan. Wel kleinere flesjes aangeboden. Ipv 5x 180 weer even terug naar 6x 150 bijvoorbeeld, valt net even minder zwaar op de maag. Verder niet op de klok kijken, schema even loslaten, lekker bij je laten slapen. Huid op huid kan helpen met de temperatuur te reguleren. Heel veel knuffelen en hopen dat het snel beter gaat. Beterschap❤️

3 maanden geleden

Ach wat sneu zeg! Lekker knuffelen inderdaad en even naar buiten wanneer het nog niet te warm is vandaag. Ps. Water geven wordt afgeraden <6 maanden.

3 maanden geleden

Extra vocht werd wel aangeraden bij hoge koorts en zweten. Water word vooral niet gedaan voor 6 maand omdat het anders door de baby als vervanging word gezien van flesvoeding. Onze dochter is volgende week 6 maand dus konden het zeker nu tussen de flessen door aanbieden maar echt niet meer dan 20/30ml max per keer. Zolang ze haar flessen goed dronk. Extra flessen met minder voeding vind ik ook een goede tip Suus! Ze zakte vanochtend ineens van 38.5 naar 36 maar was met een uurtje weer op temperatuur 36.7. Helaas nu alleen de koorts weer terug.

3 maanden geleden

Reactie op Doorenroosje4

Extra vocht werd wel aangeraden bij hoge koorts en zweten. Water word voora ...
Hier altijd na koorts ondertemperatuur bij onze dochter. Zelfs 35 hoe warm we haar dan ook aankleedde, hoort bij haar. Lichaam is dan een beetje ontregeld. Balen dat de koorts nu weer terug is😢 Koorts loopt vaak in de dag op. Dat ze vanochtend weer een beetje oke was geeft moed voor morgen

3 maanden geleden

Reactie op Suusxb

Hier altijd na koorts ondertemperatuur bij onze dochter. Zelfs 35 hoe warm ...
Oh dat stelt gerust! Schrok er idd wel echt even van vanochtend. Ik hoop het! Morgen eerste dag opvang 😂

3 maanden geleden

Ah precieze hetzelfde hier! Heel hangerig, ook wat koorts en een tandje wat door komt en dan nog die arme snotneus. Alles tegelijk.. ik merk idd ook dat de koorts gedurende de dag iets stijgt. Begon vanmorgen met 37,7 en zat net, 3 uur later op 38.3. Ik denk niet dat we veel meer kunnen dan knuffelen, laten slapen, als ze willen even spelen, eventjes naar buiten. Ik bied wel wat extra watermeloen. Dat door de blender is net water en hij vindt het zo lekker. Zo komt er wat extra vocht (en vitamine) binnen.

3 maanden geleden

Oh zo zielig hè! Ja en dan direct vatbaarder voor virussen. Hopelijk zakt de koorts snel! Watermeloen is idd ook een goeie. Ze begint hier beter te worden maar ga het zeker eens aanbieden haha!