Hi lieve mamas,
Inmiddels 10 weken mama en vanaf deze week loopt mijn zwangerschapsverlof af. Helaas heb ik enorme rugklachten en is mijn fibromyalgie na mijn bevalling 10x erger qua pijn. In mijn zwangerschap had ik hier vele malen minder last van maar met 26 weken toch gedeeltelijk ziek op werk en minder uren gaan werken vanwege rugklachten.
Nu heb ik 3 weken geleden al aan mijn leidinggevende aangegeven dat het niet zo lekker met me gaat. Vandaag heb ik gebeld en laten weten dat deze week aan de slag gaan te hoog gegrepen is en een wandeling van 10 min al zwaar is. Zij wilt nu graag morgen een afspraak inplannen om afspraken te maken. Echter heb ik het gevoel dat ze niet inziet dat ik zodanig veel klachten heb dat aangepast werk waarschijnlijk ook niet lukt. Ik werk in de kinderopvang en BSO.
Ik ben helaas snel geneigd om mezelf snel opzij te zetten en te people please en heb een afspraak met haar ingepland. Ook omdat er enorme werkdruk is binnen het bedrijf waar ik werk. Nu denk ik had ik dat wel moeten doen? Ik heb nou eenmaal pijn.
Heeft iemand advies/tips/ervaringen die ze kunnen delen.
Ik zat er nu aan te denken om misschien toch maar een mail naar de leidinggevende en mijn baas te doen waarin ik uitleg dat weinig tot niks haalbaar is voor me.