14 Reacties

2 maanden geleden

Ja! Onze dochter wordt 20-08 zes maanden en ze rolt nog niet. Beide kanten op niet. Ze ligt naar mijn idee wel heel veel op de grond maar het gebeurt nog niet. Ze is wel bezig als in op haar zij en terug alleen haar arm zit nog altijd in de weg 🤷‍♀️

2 maanden geleden

Onze dochter heeft ook erg veel last van reflux. Daardoor is haar nek en rug (door het vele omhoog houden) goed en sterk ontwikkeld, maar bijv haar armen minder. Door de medicatie kan zij nu beter op een kleed spelen, maar dit is ook echt vele malen minder dan kinderen zonder reflux helaas. We merken dat wel in haar motorische ontwikkeling. Je zou eens een kinder fysiotherapeut kunnen vragen om mee te kijken en te denken. Dat gebeurt bij ons ook, en we krijgen handige tips van haar. Wellicht helpt het je!? Zielig de reflux kindjes ….

2 maanden geleden

Reactie op Fleur3500

Onze dochter heeft ook erg veel last van reflux. Daardoor is haar nek en ru ...
Ja idd dat zat ik ook te denken ik heb een activiteiten centrum op gezet waar ik hem sinds gisteren zet dan staat hij ik dacht maar dan worden zijn benen sterk iig en omdat hij staat is de reflux minder en ik hoef hem niet de hele tijd te tillen is beter dan hem in de wipper de hele tijd te hebben. Idd zijn armpjes zijn minder sterk maar dat zitten is wel goed hij oefen veel met proberen omhoog te komen.

2 maanden geleden

Reactie op Fabi-R

Ja idd dat zat ik ook te denken ik heb een activiteiten centrum op gezet wa ...
Ik heb er bij onze dochter geen zorgen over (wel gehad). Ieder kind ontwikkeld op z’n eigen tempo. Maar als je dat wel hebt, kun je eens een kinderfysio vragen.

2 maanden geleden

Ons dochtertje rolt ook nog niet. Vind het niet erg maar wel jammer. Ziet altijd zo gezellig uit als ze omhoog komen hihi

2 maanden geleden

Zoontje rolt ook nog niet, maar tijgert ondertussen wel😅

2 maanden geleden

Mijn zoontje rolt wel maar kan niet van buik terug op rug in de nachten dus das een ramp kan er paar keer uit snachts om hem goed te leggen

2 maanden geleden

Onze dochter rolt ook nog niet en is 6,5 maand oud. Ze is van 30-1. Ze rolt wel op haar zij maar verder nog niet. Komt vanzelf! Ieder kind ontwikkeld zich op zijn of haar eigen tempo of slaat soms iets over dat kan ook😊

2 maanden geleden

Mijn dochter rolt ook niet niet. Tenminste niet van rug naar buik. Andersom heeft ze wel een paar keer gedaan(lijkt me ze nu weer vergeten te zijn)😅

2 maanden geleden

Reactie op Ruby100224

Mijn dochter rolt ook niet niet. Tenminste niet van rug naar buik. Andersom ...
Ze is deze week 6 maanden

2 maanden geleden

Hier van 31-1. Heeft beide kanten op een paar keer gerold, maar heeft er verder algeheel geen interesse in en blijft lekker van zij naar zij bewegen. Als ik hem op zn buik leg, wil hij wel zn knieën al onder zich trekken. 😅 gaat misschien wel gelijk over op kruipen haha

2 maanden geleden

Hier wel reflux kindje die wel rolt.. wij hebben hem juist altijd op z’n buik gelegd omdat ie op zn rug half stikte van voeding wat weer terug kwamen. Maar hierdoor is hij erg sterk.. Onze oudste daarentegen… die was mega relaxt, en totaal niet actief. Rolde pas na 9 mnd en kon pas bij 14 maanden kruipen.. Ieder z’n eigen tempo!

2 maanden geleden

Reactie op moes1

Hier wel reflux kindje die wel rolt.. wij hebben hem juist altijd op z’n bu ...
Ja mijn eeeste zoontje was ook. Niet heel actief met rollen wel eens gedaan daarna geen interesse en gekeken heeft ook heel kort gedaan hij was heel erg bezig met opstaan zitten en is gaan lopen met 14 maanden ondanks de rest traag ging. Dus even afwachten wat deze doet 😅

2 maanden geleden

Hier 5,5 maand; rolt ook nog niet