31 Reacties

6 maanden geleden

Wij gaan naar de Veluwe in juli, huisje op een park

6 maanden geleden

Ik ga in augustus naar Oostenrijk.

6 maanden geleden

Als wij weggaan houden wij het ook bij Nederland. Vermoedelijk de Veluwe.

6 maanden geleden

Wij gaan weg in Nederland. In februari wel naar Spanje. Zie het zelf niet zitten om met 37 graden een baby aan me geplakt te hebben😅

6 maanden geleden

Had inderdaad ook gekeken voor Nederland maar vind het wel allemaal erg prijzig

6 maanden geleden

Wij blijven lekker in Nederland

6 maanden geleden

In juni naar Nederland en Frankrijk

6 maanden geleden

Wij gaan in september een poging doen in Tenerife. Dan is hij 7 maanden

6 maanden geleden

Wij gaan 13 juni naar Gran Canaria. Onze dochter is dan 4 maanden

6 maanden geleden

In september gaan we naar Turkije. Zelf ben ik Turks en persoonlijk vind ik juli zelf heeeel warm.. zelfs in september is het nog warm. Waar in turkije willen jullie naartoe?

6 maanden geleden

Reactie op 🌻sunshine

In september gaan we naar Turkije. Zelf ben ik Turks en persoonlijk vind ik ...
Wij gaan in september toevallig ook met de familie naar Turkije mij leek het dan wat minder warm maar willen in de bouwvak ook graag weg met zijn 3e we gaan dan naar side trouwens

6 maanden geleden

Wij gaan in augustus , het wordt of NL of België denk ik.. nog niet de behoefte om met een dan half jarige baby veel verder te gaan

6 maanden geleden

Wij gaan juli naar Portugal. We hebben een zwembad bij t huis en het strand voor de deur. Hierdoor hoeven we niet perse weg en kunnen de oudste kinderen evt hun gang gewoon gaan, als we onze jongste een dag thuis willen houden.

6 maanden geleden

Reactie op babywish96

Wij gaan in september toevallig ook met de familie naar Turkije mij leek he ...
Ahhhh ik snap het! Misschien meer richting Dalaman, Fethiye, Alacati. daar is het wellicht iets minder warm dan Side, Antalaya etc!

6 maanden geleden

Wij willen kijken voor net over de grens Duitsland of België. En anders blijven we lekker in NL.

6 maanden geleden

Ik ga zondag naar Turkije met onze dochter van 2,5 maand! Goed bevallen met onze eerste van 4 maanden toen der tijd dat we nu eerder aan durven!

6 maanden geleden

Wij willen eind september begin oktober naar Egypte, maar we twijfelen nog een beetje. Anders gaan we naar Kos, als Egypte niet gaat.

5 maanden geleden

Wij gaan 2 juli twee weekjes naar Lara (Turkije) ons zoontje is dan 4 maanden

5 maanden geleden

Eind augustus gaan wij naar Mallorca, ons zoontje is dan 6,5 maand. Ben benieuwd hoe dat gaat

5 maanden geleden

Wij gaan de eerste 2 weken van juni naar Frankrijk.. met peuter van bijna 2 en baby van dan 3,5 maand. Lekker 10 uurtjes rijden 😬😅 en dan daar in een safaritent haha.. ben heel benieuwd hoe het uitpakt!