31 Reacties

5 maanden geleden

Ik ga met m’n zus en neefjes (bijna 6 en 1) naar een camping in Nederland 😊

5 maanden geleden

Reactie op NS29

Eind augustus gaan wij naar Mallorca, ons zoontje is dan 6,5 maand. Ben ben ...
Wij gaan volgende week! Nog nooit geweest ben heel benieuwd!

5 maanden geleden

Wij gaan half september naar Egypte. Een dochter van 3 en een van dan 7 maanden

5 maanden geleden

Reactie op Mom_and_momtobe!

Wij gaan volgende week! Nog nooit geweest ben heel benieuwd!
Heerlijk! Wij zijn er met ons tweeën wel geweest, maar gaan nu naar een ander deel van het eiland wat we nog niet hebben gezien. Wij vonden het een erg leuk eiland, daarom nu nogmaals heen met de kleine. Wel fijn dat het niet te ver vliegen is, wel genoeg te doen en dus een leuk eiland.

5 maanden geleden

Reactie op NS29

Eind augustus gaan wij naar Mallorca, ons zoontje is dan 6,5 maand. Ben ben ...
Leuk! Mallorca is top met kleine kinderen 😄

5 maanden geleden

Wij gaan in september naar Spanje. Met de auto🤣🤣 bij onze eerste met dezelfde leeftijd naar Oostenrijk met de auto geweest. Ging ook super goed. Heb er alle vertrouwen in.

4 maanden geleden

Wij gaan eind september naar Gran Canaria, zoveel zin in! Mijn zoontje is dan 7 maanden. Via het reisbureau kan ik een kinderzitje huren voor onze transfer van het vliegveld naar het hotel maar dit kinderzitje is voor kindjes vanaf 9 maanden. Hoe hebben jullie (die al op vakantie zijn geweest) dit gedaan of gaan jullie dit doen als jullie nog gaan? Ik had gelezen dat in Spanje het juist wel verplicht is buiten de stad om je baby in een kinderzitje te zetten en dat je kindje binnen de stad wel op schoot mag. (Het liefste zet ik hem in de maxi cosi maar ik ga geen extra stoel betalen voor de maxi cosi haha). Het reisbureau vroeg mij of ik het alsnog wilde reserveren just in case. Wat zeggen jullie? Gewoon reserveren of op schoot nemen? Bedankt alvast.

4 maanden geleden

Reactie op Tamberw

Wij gaan eind september naar Gran Canaria, zoveel zin in! Mijn zoontje is d ...
Hoe is de transfer? Met een bus? Ik ben naar fuerteventura geweest toen mijn oudste 6 maand was. Hij ging gewoon op schoot in de bus naar het hotel.. en in het vliegtuig had ik de draagzak (want op terugweg hadden we een tussenstop). Ging beide allemaal goed!!

4 maanden geleden

Wij gaan vanaf 1 september 2 weken naar Frankrijk. Ik geloof 10 uur rijden. Met 1 dame van dan 23 maanden en 1 van dan 7 maanden. Ben benieuwd. Vorig jaar met de oudste ging het rijden ook goed. Het ergste dat kan gebeuren is dat ze 10 uur in de auto huilen 😂. Dat overleven we vast wel.

4 maanden geleden

Reactie op moes1

Hoe is de transfer? Met een bus? Ik ben naar fuerteventura geweest toen m ...
Hebben een prive transfer dus denk gewoon auto of klein busje! Ohh dat kon gewoon dus? Ohja draagzak nemen we ook mee samen met de buggy. Dank je wel!!

3 maanden geleden

Reactie op Tigerlilly

Wij gaan vanaf 1 september 2 weken naar Frankrijk. Ik geloof 10 uur rijden. ...
Dit hebben wij net gedaan oudste 23 maand en jongste 4,5 maand. Het was 9u rijden en we hebben er 11u over gedaan! Ging echt super goed 😊 voordeel; ze zijn beide niet zindelijk (bij ons iig) dus je hoeft er niet voor te stoppen haha.. (tenzij poep maar dat deden ze niet tijdens de reis 🙌🏻). We probeerden het goed te timen qua fles, wat super goed ging. Behalve de laatste, toen dachten we, we zijn er bijna, we geven wel de fles op de camping. Dat was dus beetje dom, want de laatste 10 minuten was dus huilen! 😭 En de oudste beetje vermaken met liedjes zingen, boekjes voorlezen en zelf laten spelen en eten en drinken haha