12 Reacties
4 maanden geleden
Herken het hier ook! Overdag net zo. Wanneer ze inslaan valt zonder speen dan kan ze haar slaapje ook koppelen. Wanneer ze met speen in slaap valt heeft ze deze nodig om na haar eerste slaapcyclus weer in slaap te komen.
4 maanden geleden
Reactie op jann2001
Herken ik niet. Maar elk kindje is anders natuurlijk en je moet gewoon doen ...
Nou mijn zoontje laat zelf wel merken wat hij prettig vindt. Soms is dat de speen voor hij gaat slapen, soms niet. Maar het viel me op dat als ik hem geen speen hoef te geven, hij z'n slaapjes beter koppelt. En dan hoef ik snachts niet m'n bed uit. Scheelt weer 🤣 daarom vroeg ik me af of andere mama's dit ook herkennen
4 maanden geleden
Oh ga ik ook eens proberen inderdaad. Moeten er hier regelmatig uit voor een speentje. Vind ik vaak niet zo erg want binnen 2 minuten slaap ik weer maar goed. ☺️
4 maanden geleden
Ik vraag me nu ook af hoe je hem dan rustig laat inslapen zonder speentje! Ik ben gewend speentje te geven en hij zoekt hem ook actief. Hoewel hij hem zelf vaak snel uitgooit als hij eenmaal slaapt..
4 maanden geleden
Nou het was gister gelukt om hem zonder speen in slaap te laten vallen! Maar helaas toch vaak wakker snachts en dan niet meer slapen zonder 🥲