Hoi,
Mijn zoon van 14 weken sliep tot 1 weken geleden van 10/11 uur door tot 4/5 uur waarna hij dan een voeding wilde en doorsliep tot 8/9. Nu wordt hij om 1 uur wakker, 4 uur en om 7 uur is hij klaar wakker en wilt dan ook niet terug slapen. Wanneer hij wakker wordt wilt hij drinken en heeft dan ook echt honger. Ik ben overdag sinds een aantal dagen consistent meer voedingen aan het aanbieden en hou zijn dutjes vaster aan. Ik hou vanaf zijn geboorte al een vast bedritueel aan van spelen-bad-bed en drinken gedempt licht, slapen met white noise. Ik geef borstvoeding. Heeft iemand een idee wat ik kan doen om zijn nachtrust langer te maken of heeft het echt te maken met zijn 4de sprong?
Misschien zit er niet genoeg/geen voeding meer in de borstvoeding waardoor hij honger blijft houden? Weet het niet zeker hoor maar dit weet ik van andere vrouwen
Misschien zit er niet genoeg/geen voeding meer in de borstvoeding waardoor ...
Ik geef live voeding en afgekolfd in een flesje. Wanneer ik het in de koelkast laat staan zie ik een vetlaag. Ik denk dat er daarom wel genoeg voeding in zit.
Mijn zoontje kwam vannacht ook ineens voor het eerst in 2 maanden weer voor een 2e nacht voeding. Hij is morgen 18 weken. Ik hoop dat het sprong 4 is, dan is het hopelijk ook snel weer terug naar 1 voeding (of beter nog geen voeding hahaha).
Ja hier ook! Ben wel begonnen met nachtvoeding afbouwen, want hij dronk al die tijden ook flinke flessen afgekolfde melk en dan overdag niet. Onze komt namelijk 2300, 2, 4 en 7 uur wakker idd. Dan blijft er niet veel meer over. Twijfelde ook even over een slaapassociatie met de.fles want krijg hem.niet slapend zonder voeding, maar idd mss slaapregressie en sprong 4.