8 Reacties

4 maanden geleden

Ik denk echt sprong 4 was hier precies hetzelfde

4 maanden geleden

Misschien zit er niet genoeg/geen voeding meer in de borstvoeding waardoor hij honger blijft houden? Weet het niet zeker hoor maar dit weet ik van andere vrouwen

4 maanden geleden

Reactie op Amber04

Misschien zit er niet genoeg/geen voeding meer in de borstvoeding waardoor ...
Ik geef live voeding en afgekolfd in een flesje. Wanneer ik het in de koelkast laat staan zie ik een vetlaag. Ik denk dat er daarom wel genoeg voeding in zit.

4 maanden geleden

Reactie op Tamara2826

Ik denk echt sprong 4 was hier precies hetzelfde
Wanneer werd jouw kindje terug de oude?

4 maanden geleden

Reactie op faizahbb

Wanneer werd jouw kindje terug de oude?
2 weken geduurd komt soms nog eens voor de fles

4 maanden geleden

Sprong 4!! De hersenen groeien heel hard waardoor ze meer voeding nodig hebben! Hoe lastig het ook is, het is heel gezond

4 maanden geleden

Mijn zoontje kwam vannacht ook ineens voor het eerst in 2 maanden weer voor een 2e nacht voeding. Hij is morgen 18 weken. Ik hoop dat het sprong 4 is, dan is het hopelijk ook snel weer terug naar 1 voeding (of beter nog geen voeding hahaha).

4 maanden geleden

Ja hier ook! Ben wel begonnen met nachtvoeding afbouwen, want hij dronk al die tijden ook flinke flessen afgekolfde melk en dan overdag niet. Onze komt namelijk 2300, 2, 4 en 7 uur wakker idd. Dan blijft er niet veel meer over. Twijfelde ook even over een slaapassociatie met de.fles want krijg hem.niet slapend zonder voeding, maar idd mss slaapregressie en sprong 4.