11 Reacties
vorige week
Helaas niet voor de neusspray wel helpt hier tussikind voor het hoesten misschien een tip?
vorige week
Als hij er heel veel last van heeft kan je langs de huisarts die kan je xylonetazoline voorschrijven in een kinderdosering. Mag je wel maar een week gebruiken! En verder neusje goed spoelen en daarna uitzuigen met bijv de aspirator van otrivin.
vorige week
Je zou het hoofdeinde van het bedje wat omhoog kunnen zetten of een handdoek oprollen en onder het matras zodat zijn hoofd iets hoger ligt. Wil ook nog wel eens helpen met het hoesten.. verder heb ik altijd een flesje water in het bedje van onze dochter staan als ze verkouden is en veel hoest zodat ze tussendoor wat kan drinken. Overdag tussikind van VSM (starten bij verschijnselen met 10 druppels ieder uur max 6 keer, dus begin vaak smiddags zodat ze savonds voor het slapen de 6e keer is).. succes en beterschap voor jou en je zoontje 🍀
vorige week
Reactie op prettydutchie
Als hij er heel veel last van heeft kan je langs de huisarts die kan je xyl ...
Vandaag bij huisarts geweest en die adviseerde juist zoutoplossing maar zelf vind ik dat niet fijn bij me eigen ik heb meestal met dat stofje wat jij bedoel die is fijner vind ik.zal eens vragen of ze die willen voorschrijven voor hem
2 dagen geleden
Reactie op melis2024
Vandaag bij huisarts geweest en die adviseerde juist zoutoplossing maar zel ...
Hoe is het afgelopen? :)