6 Reacties

3 maanden geleden

Zeker wél gaan en vragen of je vriend de voetbal over kan slaan (en misschien gewoon daarna pas met de verhuizing bezig gaan). Even opladen voor jou is belangrijk (hij vind immers dat je moet gaan), ik zou hem uitleggen dat je alleen relaxt weg kan gaan als hij wel veel bij je zoon blijft. Zodat je ook met een gerust hart en zonder teveel mom guilt met vrienden weg kan

3 maanden geleden

Zeker gaan! Even eruit is zooo belangrijk. Je partner is in de buurt en kan eventueel voetbal missen. Ervaring leert dat kleintjes echt flexibel zijn. En voor je schoonouders ook bijzonder om tijd te spenderen met je kleintje 🥰

3 maanden geleden

Ik zou, omdat jouw vriend het ziet zitten, wel gaan. En hem ook naar zijn voetbal laten gaan. Als jij weg mag, hij ook. Ik zou wel de verhuis een weekje uitstellen als jullie niet perse uit de woning moeten.

3 maanden geleden

Komt echt heeeeeeeelemaal goed met die kleine!! Zo te horen heeft je vriend alles top geregeld 👍🏻

3 maanden geleden

Thanks allemaal, zo te horen moet ik gewoon gaan en komt het allemaal vast goed!

2 maanden geleden

Vooral gaan idd! Ben toevallig voor werk vorige week 3 dagen weg geweest en ondanks dat ik de kleine ontzettend gemist heb ben ik wel heel blij dat ik gegaan ben. Het feit dat je in je bericht niet twijfelt of er goed voor je kleine gezorgt wordt zal rust geven. Je man kan dit! Andersom had je hem waarschijnlijk ook gewoon laten gaan. Ik hoop dat je een heerlijke mini vakantie hebt (en bellen/facetimen doet wonderen) het gegiechel aan de andere kant van de lijn toen de kleine mijn stem hoorde deed mij smelten. Ik weet niet of je nog verlof hebt. Maar ik vond het persoonlijk wel heel fijn om de dag na terug komen vrij te zijn om even knuffels in te halen 🥰