Hi,
Ik zit ergens mee. Over twee weken heb ik 3 nachten weg gepland met vriendinnen naar het buitenland. De kleine is dan net geen 6 maand. Nu hebben we ook afgelopen maand een huis gekocht waarbij we nu de dag voor mijn vakantie al de sleutel krijgen. Mijn vriend wil dat weekend meteen al alle grote spullen verhuizen, zodat we daar na dat weekend al kunnen slapen. Hij wil dat weekend dan bij zijn ouders slapen (1,5 uur rijden vanaf hier), zodat oma op onze zoon kan passen. Die dag erna wil hij naar het voetbal, dus ook dan past oma op. Mijn vriend zal wel gewoon de nachten doen met onze zoon (ik geef borstvoeding en onze zoon komt nog vaak - zeker nu met sprong 5). Super fijn natuurlijk dat zijn ouders hem deze dagen willen ondersteunen en dat mijn vriend ook wat tijd voor zichzelf kan hebben deze dagen, maar met de verhuizing en het voetbal is onze kleine ineens 2 dagen een langere tijd zonder zijn papa en mama én in een andere omgeving om vervolgens weer in een nieuwe omgeving terecht te komen (nieuw huis). Veel veranderingen dus en daar komt mijn mom-guilt om de hoek kijken. Ik twijfel heel erg of ik wel moet gaan op het weekendje weg of dat ik gezien de grote verandering vanwege de verhuizing toch thuis moet blijven zodat mijn zoon een stabiele factor heeft gedurende deze tijd. Mijn vriend lijkt hier niet mee te zitten en vind dat ik moet gaan, want ik heb het verdiend etc.
Wat zouden jullie doen in mijn situatie?