8 Reacties
3 jaar geleden
Hi Nikki
gefeliciteerd!
Wat fijn dat het gelukt is.
Wij hebben zelf 3 keer IUI gehad zonder resultaat en begrijp je helemaal wat je zegt over geen vertrouwen.
Nu zwanger van de eerste ICSI poging! Tegen alle verwachtingen in.
Bij mijn vorige zwangerschap had ik een echo met 5+6 weken (ivm eerdere bbz) en daar was een kloppend hartje op te zien鈽猴笍.
Is wel heel vroeg, maar ik hoop dat het voor jou ook te zien is.
2 jaar geleden
Ha Nikki, gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Wat ontzettend fijn.
Je bericht is zeker fijn als mensen middenin een traject zitten. Mijn vrouw was zwanger met de 1e iui poging.
Inmiddels ben ik zwanger van onze 2e en ik heb er zeker 10 keer over gedaan. Het is een stressvol traject waar je eigenlijk uitkijkt van week naar week.
En stressvol word het omdat het ons 10duizenden euro's kost.
Ik voelde me falen omdat mijn vrouw meteen zwanger raakte en ik niet. Maar ook dan komt het toch goed.
Nu 7+1 en woensdag eerste echo gehad. Ik mag de 19e nog een keer terug komen. Had een flinke cyste aan de andere kant zitten.
Hoe voel jij je nu? Geniet van je zwangerschap
2 jaar geleden
Hoi Nikki, van harte gefeliciteerd. Ik weet precies hoe je je voelt. Wij kregen na de 4e iui al te horen dat we door moeten naar ifv en dat iui voor ons verspilling van tijd is. Ik had een afspraak staan over 2 maanden staan met de gynacoloog om het ifv traject te starten. In de tussentijd had ik een eisprong toen zijn we ik en mijn man voor de aller laaste keer geweest en dat was voor ons iui 5. Ook daar eenmaal binnen kregen we weer te horen zaad is erg weinig en verwacht dit keer ook niet veel van. Jullie moeten echt door naar ifv en hiermee hebben ze de 6de poging voor ons in het systeem gestopt. We waren hopeloos en vol spanning zitten wachten tot we de gynacoloog zagen. En die gesprek ging door ik kreeg hooooop imformatie over ifv. En die moest ik rustig doornemen en mij aanmelden voor de prikinstructies. En 2 weken na het gesprek met de gynacoloog werd ik niet ongesteld. Ik durfde niet te testen en dacht zal wel niet zwanger zijn. Na 3 dagen overtijd te zijn toch een test uitgevoerd en die was dik en dik positief.
2 jaar geleden
Vervolg: voor ons was het onze tweede zwangerschap we gunnen de kleine een broertje of zusje. En daarvoor wilden wij de ifv uitvoeren. Terwijl ik doodsbang was voor het hele traject en als het toch ging mislukken. Dus voelde me min of meer verplicht. We zijn al heel blij dat we een tweede zwangerschap mogen meemaken. En denk dat het ook hierbij blijft voor ons. Het is een heel moeilijk traject en je beseft dat pas als je voor de 3 a 4de keer gaat.
2 jaar geleden
Gefeliciteerd Nikki!
Wat ontzettend fijn dat het gelukt is!
Zelf heb ik een hele ondeugende, lieve en fantastische tweeling rondlopen door IUI. Na 5 jaar proberen overgestapt naar een ander huisarts die ons wel serieus nam en ons direct doorverwees. De derde keer (met inseminatie) was het raak, helaas liep die zwangerschap uit op een miskraam met 8 weken. De tweede keer daarop (paar maanden later door bloedingen) was het raak en was daar de tweeling 馃コ
Nu 3,5 jaar later ben ik spontaan zwanger geworden. De verhalen zijn echt waar, zodra je lijf zwanger is geweest weet het hoe het moet馃槀
Ik hoop dat je enorm mag genieten van je zwangerschap 鈾ワ笍
2 jaar geleden
Reactie op Isgami
Hi Nikki! Hoe is het nu met je?
Haaai! Ik ben inmiddels 12,5 week zwanger en het gaat redelijk. Van week 7 t/m week 11 behoorlijk misselijk en erg moe geweest. De afgelopen weken is het nog steeds erg spannend, want heb behoorlijk bloedverlies. Maar nu naar 6 echo's verder doet onze kleine baby het nog steeds erg goed.