16 Reacties

2 jaar geleden

Kijk op Pinterest voor ideeën. Daar staat heel veel (baby geboren trakteren). Als je nog niet weet wat het wordt en je ziet iets met roze/blauwe muisjes kan je deze ook voor elkaar mixen.

2 jaar geleden

Mijn dochter zit in een groep van 0 tot 4 op de opvang is iets lastiger. Zat te denken aan zoiets. Je hebt deze dan ook in het blauw. Maak je het jezelf evt ook niet te moeilijk maar misschien wel leuk om te doen. Deze zijn van de plus

2 jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Mijn dochter zit in een groep van 0 tot 4 op de opvang is iets lastiger. Za ...
Of misschien lange vingers en dan dopen in boter en roze en blauwe muisjes..

2 jaar geleden

Mijn zoontje (mrt ‘22) krijgt een t-shirt aan met “grote broer” erop. Hij snapt er zelf nog niets van maar zal vast leuke reacties krijgen en die aandacht vindt hij uiteraard heel leuk.

2 jaar geleden

Ik werk zelf in de kinderopvang en ga het de kinderen aankomende week vertellen. Ik trakteer bellenblaasjes met een doosje rozijntjes. Die doen het altijd goed. Niet heel spannend, wel succes gegarandeerd 👌🏼 (Wat ik nu ook veel zie is en stoepkrijt trakteren! Deed ik voor de verjaardag van de twee)

2 jaar geleden

Reactie op eefje2024

Ik werk zelf in de kinderopvang en ga het de kinderen aankomende week verte ...
Mijn dochtertje is net twee geworden. En ik had een zakje met stoepkrijt, mini play doh, en twee snoepjes getrakteerd. De kinderen en leidsters vonden het heel erg leuk.

2 jaar geleden

Je kan ook kleine badeendjes kopen en daar een kaartje aanhangen vanaf februari '24 ben ik niet meer in mijn "eendje"

2 jaar geleden

Reactie op Mama van Fleur

Je kan ook kleine badeendjes kopen en daar een kaartje aanhangen vanaf febr ...
Dat vind ik een leuk idee

2 jaar geleden

Reactie op Mama van Fleur

Je kan ook kleine badeendjes kopen en daar een kaartje aanhangen vanaf febr ...
You make my day! Echt m fantastisch idee 🤩

2 jaar geleden

Pff zo geen zin om iets te maken. Is toch niet erg om niks te doen en het gewoon te zeggen? Mijn dochter zit in een groep van 0 tot 4 dus ik denk niet dat ze in die zin wat missen. Misschien ook juist leuk om wat te doen als ik bevallen ben. Lijkt me anders misschien ook dubbel op. Ze gaat morgen 1 dagje weer na de vakantie. Of is het toch leuk om wat te doen en dan bijv. Volgende week wat mee te geven. Hmm ik weet het niet meer..🙊🤷‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Pff zo geen zin om iets te maken. Is toch niet erg om niks te doen en het g ...
Ik ben zwanger van de eerste dus misschien weinig recht van spreken maar mij klinkt het ook wat veel. Ik zou denk ik alleen laten trakteren na de bevalling.

2 jaar geleden

In jou geval zou ik het gewoon zo vertellen en tzt als de kleine geboren is een traktatie.

2 jaar geleden

Reactie op Isabel_90

Ik ben zwanger van de eerste dus misschien weinig recht van spreken maar mi ...
Ja precies. Die kleintjes weten toch niet anders. Ook leuk als er straks eentje geboren is om dan te doen. Ik voelde even de druk🤭 achja en lijkt ook allemaal wel leuk. Maar ja zo kan je voor alles natuurlijk wel wat doen.

2 jaar geleden

Niemand is iets verplicht hè; vooral lekker doen wat jullie zelf willen.. Ik vind het wel leuk; juist omdat we zo’n goed contact hebben met de leidsters en de kindjes/hun ouders! Dus ik maak gewoon n klein zakje! En na de bevalling iets van geboorte koekjes; viel erg goed in de smaak bij de eerste.

2 jaar geleden

Ik doe dit ook niet, inderdaad gewoon vertellen van de zwangerschap en bij de geboorte trakteren. Bij de eerste hebben we dit ook zo gedaan. Eigenlijk ook nog nooit een traktatie meegekregen van een geboorteaankondiging van een ander kindje. Bij onze opvang dus niet gebruikelijk (en dat vind ik wel fijn 😉).

2 jaar geleden

Reactie op Chris3

Ik doe dit ook niet, inderdaad gewoon vertellen van de zwangerschap en bij ...
Bij ons wordt alleen een berichtje gestuurd dat een van de kinderen grote broer of zus is geworden. Kan me inderdaad ook niet herinneren dat er een geboorte traktatie mee naar huis ging.