18 Reacties
2 jaar geleden
Ik ben gestopt met lezen omdat je de moeite niet meent de winkel namen te noemen. Schaam je je waar je ze koopt ? 😝
2 jaar geleden
Het lijkt alsof je al diverse winkels geprobeerd heb, maar het is mij niet altijd duidelijk welke. (Ik gok: h&m en c&a en ?? en volgende week naar prenatal?)
Ik ben qua spijkerbroeken vooral fan van Love2wait. Geen budget merk maar via vinted wel heel betaalbaar! En ik heb een fijne flared van Prenatal. Hopelijk slaag je snel want een goede broek is wel heel fijn.
2 jaar geleden
Ik ben gestopt met lezen omdat je de moeite niet meent de winkel namen te n ...
Ja jeetje zeg, is dat grappig bedoeld of inderdaad omdat je je schaamt? Ik zou fijne zwangerschapsmode overal vandaan willen halen als het goed zit/staat 🤷🏻♀️
2 jaar geleden
Ik vind persoonlijk de broeken van prenatal erg fijn, heb voornamelijk flared broeken en dan van soepele stof, vallen qua lengte goed voor mij en qua maat ook. Spijkerbroeken mij niet bellen hoor, daar kan ik geen fijne broek voor vinden. Kon ik ook al niet toen ik nog niet zwanger was 🤓
2 jaar geleden
Ik vind het ook erg lastig, heb een paar broeken van de zeeman die opzich wel oké zitten en wat leggings via zalando (vraag me niet waarvan.. ze waren goedkoop😂). De flared van de prenatal zat mij dus helemaal niet lekker. Ik draag sowieso al maat 42/44 van broek dus dat maakt het ook niet heel makkelijk want dan is het vaak weer te lang. Iemand met 42/44 tips voor fijne broeken?
2 jaar geleden
Broeken van C&A zijn knudde, heb nu een broek van Noppies uit de opheffingsuitverkoop in Bataviastad en die zit fantastisch met nog zat groei ruimte in de band.
2 jaar geleden
Shein heeft fijne betaalbare broeken, zonder knoop dus drukt niet in je buik en de band over je buik is bovenin te verstellen, dus hij zakt ook niet af.
2 jaar geleden
Ik heb een hele fijne spijkerbroek bij H&M gekocht! ‘Mama straight ankle jeans’ heet ‘ie. Kan er nog lekker in groeien en hij valt niet van m’n kont af (dat heb ik wel met andere merken).
2 jaar geleden
Ja jeetje zeg, is dat grappig bedoeld of inderdaad omdat je je schaamt? Ik ...
Nou eigenlijk meer omdat ik niet perse weer of ik winketens mocht noemen 🙈
2 jaar geleden
Ik ben gestopt met lezen omdat je de moeite niet meent de winkel namen te n ...
Haha nee maar iets dat ik niet wist of ik winkelnamen mag noemen
2 jaar geleden
Bij de prenatal heb je hele fijne zwangerschapsleggings! En shein heeft ook hele leuke en fijne zwangerschapskleren😊