37 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op lalalilly
Ja de paarse gloed is al weggetrokken je ziet er nu dus niks op :(
Zo gek zelfs controle streep is heel vaag.... die hoort donker te zijn... zijn de testen wel nog goed en niet over datum?
5 maanden geleden
Reactie op lalalilly
Ja de paarse gloed is al weggetrokken je ziet er nu dus niks op :(
En zelf geen ervaring mee ik slik geen pil, ben 1 ongesteld geweest maar nu al bijna 5dagen over tijd had wel test gedaan maar die was negatief wel na 5 min streepje maar zal indroogstreep zijn maarja ik test maandag opnieuw als ik nog niet ben en anders heb ik gewoon een verstoord cyclus wat ook voor kan komen bij vrouwen omdat het moeilijk opgang komt want me eerste menstruatie was ook niet hetzelfde als voor de zwangerschap namelijk
5 maanden geleden
Reactie op LifeIsPrecious
En zelf geen ervaring mee ik slik geen pil, ben 1 ongesteld geweest maar nu ...
1x*
5 maanden geleden
Reactie op lalalilly
Jaa vond t ook heel vreemd😅. Jij ook succes dan♡
Heb je nog opnieuw getest??😅
5 maanden geleden
Reactie op lalalilly
Jaa vond t ook heel vreemd😅. Jij ook succes dan♡
Nou ik denk dat ik dan toch weer zwanger ben🙈 terwijl me kindje bijna 3 maanden is😂🙈
5 maanden geleden
Reactie op mar25
Wat denken jullie? 5 dagen voor nod
Ik zie wel iets maar heel licht, je kan beter met de roze inkt testen doen plaatsvan die met blauwe inkt hihi of juist de digitale test van cb die zijn wel heel betrouwbaar want heb vaak gehoord dat deze testen niet altijd goed zijn namelijk😊
5 maanden geleden
Reactie op LifeIsPrecious
Nou ik denk dat ik dan toch weer zwanger ben🙈 terwijl me kindje bijna 3 ma ...
Ik zou zeggen gefeliciteerd!!
5 maanden geleden
Ik heb een aantal weken dat ik veel misselijk ben en ook wat gekke buikpijn klachten en vaak enorm emotioneel. 3 weken geleden getest toen was het negatief. Ik wil over ongeveer een week opnieuw testen omdat t alleen maar erger is geworden. Ik twijfel enorm bij mijn dochter (4.5 maand) had ik niet echt veel klachten alleen wat buikpijntjes en veel afkeur voor eten, ik krijg nu ook weer afkeur voor veel eten. Heb dus nu geen idee of het überhaupt zwangerschaps kan zijn of dat het gewoon pech hebben is.
Ik heb (nog) geen menstruatie gehad na mijn bevalling.
Meerder die dit kennen en toch zwanger waren?
5 maanden geleden
Reactie op sabrinabrouwer
Ik zou zeggen gefeliciteerd!!
Dankjewel hihi
5 maanden geleden
Reactie op sabrinabrouwer
Ik heb een aantal weken dat ik veel misselijk ben en ook wat gekke buikpij ...
Ja wie weet hé dat je misschien zwanger bent ik heb nu ook hele andere klachten dan me eerste zwangerschap, en ja bij me zwangerschap lusten ik ook bepaalde dingen niet wat ik normaal eerst wel lekker vond haha echt gek ook
5 maanden geleden
Lalalilly hoe is het bij jou afgelopen met testen? Ben je ook zwanger?