18 Reacties
2 jaar geleden
Ik blijf hier even mee lezen, ik ben vandaag 5 weken, en ik kan ook geen spijkerbroeken verdragen, ik ben echt zo opgezet, alsof ik al een aantal maanden verder ben. 🫠
2 jaar geleden
Ik blijf hier even mee lezen, ik ben vandaag 5 weken, en ik kan ook geen sp ...
Ja, same! Ik weet nog wel dat ik bij de eerste (9 jaar geleden) pas een buik kreeg met 20 weken ongeveer. Bij mijn jongste iets eerder. Maar nu.. niet normaal. Mijn jeans knelt enorm in mijn buik en het zit zo oncomfortabel. Durf geen zwangerschapsbroek te kopen omdat het, helemaal in mijn geval, nog alle kanten op kan gaan. En mijn shirtjes zijn niet zo lang, dus het tocht nogal daar beneden als ik met elastiekjes ga werken😂
2 jaar geleden
Week 7 en heb toch een zwangerschapsbroek gekocht. Voelt een beetje stom maar door mijn opgezette darmen pas ik echt mijn broeken niet meer. Dit is overigens mijn eerste zwangerschap dus het gebeurd niet alleen bij latere zwangerschappen. Doen waar je je goed bij voelt denk ik maar, je hebt al genoeg klachten. Een geknelde buik is er eentje die opgelost kan worden!
2 jaar geleden
Vorige zwangerschap pas echt met 20 weken. Ik had pas laat een buikje. Maar dat zal met de tweede denk ik wel sneller zijn.
2 jaar geleden
Vorige zwangerschap niet nodig gehad. De merken die ik gekocht had waren ook echt verschrikkelijk groot meteen, dat had niet voor een klein buikje gepast zegmaar. Ik was toen in de zomer uitgerekend en heb in 'normale', dus niet maternity jurkjes geleefd. Stiekem hoop ik dat dit deze keer weer lukt. Maar in de winter toch vaker een lange broek ipv jurk. Dus wie weet in november?
2 jaar geleden
bij mijn eerste zwangerschap heb tot week 22 mijn normale kleding gedragen en daarna alsof ik barbamama was , explodeerde ik zowat, bij de tweede en deze zwangerschap al bij 5 weken dat ik niet meer in mijn jeans pas 😎 high waist korte leggings zijn echt een uitkomst. En nu fam en vrienden ontlopen… want ik heb het nog niet verteld als ze me zien weten ze al hoe laat het is ☺️☺️
2 jaar geleden
Mom jeans model : Ik heb ook de broek van Mango gekocht omdat ik precies op zoek was naar zo’n wijd model
https://shop.mango.com/nl/dames/jeans-wideleg/wideleg-positiejeans_57003817.html?c=TM&talla=36&gbraid=0AAAAADpXt1oHztUZP2k6o9sHMzgr299jz&gclid=EAIaIQobChMIhrqgjM33gQMVOJ1oCR0UYgmfEAQYASABEgLo1_D_BwE&gclsrc=aw.ds
Heel blij mee dat hij lekker lang is en hij zit mooi. Alleen hij zakt onwijs af. Had blijkbaar toch een maatje kleiner moeten doen dan gebruikelijk. Nu maar eens kijken of ik het met elastiek plaatsen in de binnenkant wat kan innemen. Ben niet een hele grote held met naaien, straks langs de fournituren winkel.
2 jaar geleden
Ik heb zojuist deze broek 3x besteld! heerlijke fijne zachte broek, strak aansluitend en niet van dat stugge stof! heerlijk!!
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0834063015.html