11 Reacties

2 maanden geleden

Ja! Mijn zusje moet verplicht alcoholvrij drinken. Ik zal haar vragen om een lijst te sturen

2 maanden geleden

Hugo 0.0 is wel een lekkere, weet niet of het je smaak is. https://www.ah.nl/producten/product/wi387221/galilei-hugo-0?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwy8i0BhAkEiwAdFaeGDxf9kPueDwCyZXFSLKpzRChGzUdoxwY57LSrOeVl66A99XbGWlUHxoCmpwQAvD_BwE

2 maanden geleden

Sangre de torro 0.0 is er in rood en wit. Mijn moeder mag geen alcohol en dit is echt haar favoriete. De witte haal ik altijd in Duitsland , de rode is ook bij de albert heijn te krijgen (de witte zou ook moeten, maar nog nooit gezien) zeker een aanrader, en smaakt 茅cht naar wijn.

2 maanden geleden

Reactie op littledutchess

Sangre de torro 0.0 is er in rood en wit. Mijn moeder mag geen alcohol en d ...
Dit is de rode, de witte moet wel echt ook dit etiket hebben. Er is nog een soort maar daarvan weet ik niet of die lekker is

2 maanden geleden

Reactie op littledutchess

Dit is de rode, de witte moet wel echt ook dit etiket hebben. Er is nog ee ...
Deze

2 maanden geleden

Ik vind zelf deze heel lekker Viverty Sparkling wit alcoholvrij #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi401917 Vind 0,0 wijn niet echt lekker, maar met prik erbij wel. Ook helemaal fan van 0,0 gin van Gordon鈥檚

2 maanden geleden

Reactie op MommyofJayson

Ik vind zelf deze heel lekker Viverty Sparkling wit alcoholvrij #AlbertHeij ...
Hier sluit ik me bij aan! Ik vind de ros茅 sparkling variant ook erg lekker.

2 maanden geleden

Deze is erg lekker vind ik zelf. Vind dat de smaak bij sparkling wijnen vaak beter is dan bij de gewone wijnen.

2 maanden geleden

Vind tot nu toe inderdaad de nep prosecco/bubbels lekkerder dan de witte of rode wijn. En Liefmans 0,0 vind ik heerlijk (geen wijn, maar fruitbiertje)

2 maanden geleden

Ik zou altijd gaan voor bubbels. De noughty sparkling (Gall) of Pas de tout (verschillende slijterijen) zijn het lekkerst. Zelf ook er fan van crodino (Aperol) en een goeie 0.0 gin (Loopuyt bv) met fevertree tonic.

2 maanden geleden

0.0 Gort &Gort. Van de slurp wijn. Dat is een ros茅 bubbel en die smaakt net echt ! Een aanrader