23 Reacties

4 maanden geleden

Bij mij is straks het verschil net 2 jaar. Ik ga wel voor een duo. We zijn vaak onderweg en ik denk dat er nog wel een tijdje iig geslapen gaat worden in de wagen.

4 maanden geleden

Ik zou voor een Bugaboo donkey gaan, die kun je ombouwen naar mono en duo wagen 🥰

4 maanden geleden

Bij mij schelen ze een jaar en 3 maanden en ik ben dolblij met mijn duowagen. Wel naast elkaar en niet boven elkaar zou mijn tip zijn.

4 maanden geleden

Ik zou voor een duowagen gaan als je je kind niet draagt in een draagzak. Je kind kan tegen die tijd misschien lopen, maar zal dan niet meteen lange stukken kunnen lopen. Dat duurt echt wel even. Lange stukken op een meerijdplank zijn ook niet comfortabel. Plus dat je kind dan ook nog slaapt overdag. Dat kan prima in de wagen of in de draagzak, maar niet op een meerijdplank. Je kan natuurlijk ook met twee wagens rijden, maar dan kan je moeilijk alleen op stap met twee kinderen. Het lijkt mij zelf niet zo praktisch om afhankelijk te zijn van iemand anders, die een wagen duwt.

4 maanden geleden

Reactie op Blubbie

Bij mij is straks het verschil net 2 jaar. Ik ga wel voor een duo. We zijn ...
Slapen, maar ook snacken, relaxen en ontprikkelen.

4 maanden geleden

Bij zit er er 16 maanden tussen mijn kinderen nu. Heb toen ik zwanger was de bugaboo donkey aangeschaft en ben er zo blij mee! Gebruik heb nu nog steeds bijna dagelijks. Straks als de 3e er is wil ik een meerijdplankje erbij (heb er dan 3 onder de 3). Deze wagen kan je ook inschuiven zodat je gewoon een enkele wagen hebt.

4 maanden geleden

Ik denk dat het eerder een afweging is over hoe vaak en hoe ver jullie gaan wandelen. Voor korte stukjes zou een meerijdplank of stoeltje eventueel in combinatie met een heupdrager goed moeten volstaan. Zijn jullie vaak langer weg dan kan het handig zijn als de oudste tussendoor een dutje kan doen in de buggy.

4 maanden geleden

Bij ons zit er straks bijna 14 maanden tussen. Wij hebben de Joolz geo 3 wagen en die kan je uitbreiden naar een duo wagen. Ook willen we de joolz aer buggy aanschaffen

4 maanden geleden

Wij hebben Easy walker met uitbreiding top ding! Mijn oudste en jongste schelen 1 jaar en 9 maand dus vond het ideaal. Nu met 2,5 gebruik ik het nog steeds wel. De easy walker zitting blijft ook lang te gebruiken. Bijvoorbeeld de joolz zitting groeien ze al heel veel sneller uit.

4 maanden geleden

Wij verkopen onze Bugaboo donkey 5 duo wagen. De kinderwagen is 2,5 maand oud. Komt uit een rook en diervrij huis (ivm allergie) en is schoon, netjes en schadevrij. Stuur me gerust een berichtje als je interesse hebt

4 maanden geleden

Reactie op xanoniem22

Wij verkopen onze Bugaboo donkey 5 duo wagen. De kinderwagen is 2,5 maand o ...
Waarom verkoopt u hem zo snel als ik vragen mag

4 maanden geleden

Reactie op MenMF

Waarom verkoopt u hem zo snel als ik vragen mag
Onze dochter wilt helaas helemaal niet meer in de kinderwagen, vandaar

4 maanden geleden

Ik heb zelf een bugaboo donkey 5 en mijn zusje heeft een budget versie contours element. De bugaboo rijdt wel prettiger maar het prijsverschil is wel heel erg groot. Ik zou kijken of je ze even kan testen om ze te vergelijken! Momenteel kan je de contours element zelfs voor maar €99 halen dus als je niet heel veel ver gaat lopen zou ik persoonlijk daar voor gaan.

4 maanden geleden

Reactie op xanoniem22

Onze dochter wilt helaas helemaal niet meer in de kinderwagen, vandaar
Hoeveel vraag je voor de wagen?

4 maanden geleden

Reactie op MenMF

Hoeveel vraag je voor de wagen?
€900 omdat hij helemaal nieuw is. Maar mocht je geïnteresseerd zijn kun je mij een berichtje sturen, en dan kunnen we altijd kijken of we er samen uit komen

4 maanden geleden

Zou het zeker doen want het is altijd fijn als je dochter niet hoeft te lopen maar de optie heeft om gereden te worden, ook als jij weg wil en zij niet (peuterpuberteit begint sneller dan je denkt) dan hoef je niet te wachten tot ze gewillig mee loopt maar kun je na een aantal waarschuwingen ook gewoon zeggen je gaat toch even in de wagen want we moeten naar huis.

4 maanden geleden

Zou het zeker doen want het is altijd fijn als je dochter niet hoeft te lop ...
Jaa wij hebben besloten de eerste 4 maanden de baby in de draagdoek te dragen en me dochter in de kinderwagen en dan gaan we kijken of het lukt dat de baby in de wagen gaat en me dochter op een meerijplankje of bij me man in de draagzak op de rug ofzo. Want wij vinden zo een duo buggy en duur en groot (dus onhandig) mocht het echt te onhandig zijn dat ik de deur niet uit kom ja dan gaan we er toch eentje tweede hans goedkoop zoeken. Maar voor nu denk ik dat we het zo laten. Want mijn dochter slaapt nu al liever niet in de kinderwagen en we lopen ook geen verre stukken, 10 min naar de winkel of bij the mall of the Nederlands, haha daar wonen we in de buurt. Dus we moeten het denk ik ervaren

4 maanden geleden

Reactie op xanoniem22

€900 omdat hij helemaal nieuw is. Maar mocht je geïnteresseerd zijn kun je ...
Lief voor je aanbod maar helaas hebben wij echt zoveel geld nu niet. We gaan voor nu even afwachten of het lukt met onze wagen en anders kijken hoeveel we voor onze wagen krijgen en dan daarvan tweedehans een ander komen. Ik verwacht dat het Max 200 euro zal zijn dus dat gaat nu even niet lukken

4 maanden geleden

Reactie op xanoniem22

Wij verkopen onze Bugaboo donkey 5 duo wagen. De kinderwagen is 2,5 maand o ...
Zou je mij een berichtje willen sturen?

4 maanden geleden

Reactie op NataschaL

Zou je mij een berichtje willen sturen?
Gedaan