16 Reacties

2 maanden geleden

Ik ben zelf 10.4 en mijn klachten nemen af en toe ook af. Het zegt in principe niets, want gister hebben wij een goede echo gehad. Ze kunnen gewoon iets verminderen.

2 maanden geleden

Reactie op lisalinda

Ik ben zelf 10.4 en mijn klachten nemen af en toe ook af. Het zegt in princ ...
Fijn om te horen ik heb dinsdag een echo

2 maanden geleden

Reactie op juul155

Fijn om te horen ik heb dinsdag een echo
Spannenddd! Lekker om even zonder symptomen te zitten, maar ik snap dat het je onzeker maakt. Succes dinsdag !!

2 maanden geleden

Reactie op lisalinda

Spannenddd! Lekker om even zonder symptomen te zitten, maar ik snap dat het ...
Dankjewel!!

2 maanden geleden

ik heb bij mijn eerste zwangerschap 0 symptomen gehad en fluitend door zwangerschap en bevalling heen nou dat is nu met nummer 2 wel anders 🙈

2 maanden geleden

Reactie op Gerda-

ik heb bij mijn eerste zwangerschap 0 symptomen gehad en fluitend door zwan ...
Ja wat kan het vrouwen lichaam raar zijn wat je zo onzeker kan maken

2 maanden geleden

Hoi! Hopelijk biedt dit een beetje geruststelling. Ik ben 10 weken en 5 dagen. De eerste weken had ik wat lichte symptomen maar de laatste weken helemaal niets. Ik kan werkelijk niets aan mijn lichaam opmerken. De onrust nam daardoor wel een beetje toe. Gisteren de echo en alles ziet er super uit! Het kan dus echt!

2 maanden geleden

Oke dus alles wat ik nu mee maak gaat weg na 10 weken??? Jeeeetje wat een opluchting!!

2 maanden geleden

Ik ben nu 9+5 en ook bijna geen klachten meer. Op heel moe na. En toch 2 dagen geleden een hele mooie, goede echo gehad! 🫶🏼

2 maanden geleden

Reactie op Farah Jaber

Oke dus alles wat ik nu mee maak gaat weg na 10 weken??? Jeeeetje wat een o ...
Daar is geen garantie toe.. iedere zwangerschap verschilt 😬

2 maanden geleden

Reactie op DDB92

Hoi! Hopelijk biedt dit een beetje geruststelling. Ik ben 10 weken en 5 dag ...
Ahhh heel fijn dankjewel dit doet me goed☺️

2 maanden geleden

Ik ben 10+4 en morgen termijnecho. Ben erg misselijk geweest, overgeven, moe en borstpijn. Sinds 10 weken nauwelijks nog klachten. Ben ook erg gespannen na een miskraam eerder dit jaar. Verloskundige gebeld en zei geeft aan (en dat blijkt ook uit reacties hieronder) dat het echt veel vaker voorkomt. Dank voor jullie support!

2 maanden geleden

Reactie op Farah Jaber

Oke dus alles wat ik nu mee maak gaat weg na 10 weken??? Jeeeetje wat een o ...
We kunnen hopen 😅 ik had in week 8 geen kwaaltjes meer naast vermoeidheid, maar ze zijn nu in week 9 weer allemaal terug... het is over het algemeen wel zo dat kwaaltjes vaak afnemen tegen het eind van het 1e trimester. Al is het helaas geen garantie.

2 maanden geleden

Reactie op 2025baby

Ik ben 10+4 en morgen termijnecho. Ben erg misselijk geweest, overgeven, mo ...
Even een update: Alles was net goed op de termijnecho!! Dus hoop dat ook ik je kan bemoedigen en enigsinds gerust kan stellen! :)

2 maanden geleden

Reactie op 2025baby

Even een update: Alles was net goed op de termijnecho!! Dus hoop dat ook ik ...
Wat fijn! Ik mag morgen

2 maanden geleden

Reactie op juul155

Wat fijn! Ik mag morgen
Succes nog even met wachten! Hoor graag hoe t is gegaan..