30 Reacties

één maand geleden

Reactie op DC22

Aaah wij ook 16 augustus. Wij hebben al een zoontje en ik zou het voor he ...
Hoe oud is je zoontje? Mijn dochter bijna 11 maanden en wil idd niet zo veel knuffelen, ik vind dat jammer

één maand geleden

Wij hebben hem 16 augustus. Gister de 13 weken echo gehad maar het was eigenlijk niet te missen dat we een zoontje krijgen 🩵 je zag het al heel goed. Ik zelf had altijd het gevoel dat het een meisje zou zijn, en keek ook alleen naar meisjes kleding dus moet wel even schakelen haha ondanks ik er natuurlijk super blij mee ben 😊 maar even het beeld los laten van een meisjes mama zijn Is dit voor sommigen herkenbaar?

één maand geleden

Reactie op Cx97

Wij hebben hem 16 augustus. Gister de 13 weken echo gehad maar het was eige ...
Heeeel herkenbaar.. ik heb 21 augustus met 15+6 de pretecho waarbij we achter het geslacht gaan komen. We hebben al een zoontje en ik heb altijd gedacht dat ik twee zoontjes zou krijgen. Als dit een meisje is dan zijn we ook dolgelukkig maar het is inderdaad even het oude toekomstbeeld loslaten en soms kan dat voelen als het verliezen van iets wat je nooit hebt gehad🤭 ook dat geeft niet. Dat betekend uiteraard niet dat je minder van een ander geslacht zult houden❤️

één maand geleden

Reactie op Cx97

Wij hebben hem 16 augustus. Gister de 13 weken echo gehad maar het was eige ...
Wij hebben onze echo 14 aug. Ik denk al vanaf het begin dat het een meisje is, dus ik herken wat je zegt. Bij mijn 13wk echo bleef de echoscopiste ‘hij’ zeggen; ‘hij draait, hij ligt zus en zo’. Toen was ik echt even in shock. Tot bleek dat ze bij baby’tjes voor de geslachtsecho altijd hij zeggen. Nu denk ik weer dat het een meisje is. En zou ook onwijs moeten schakelen als het volgende week toch opeens een jongetje blijkt te zijn. Ik smelt ook zo bij alle meisjes kleding, en zie mij en mijn vriend ook meer als ‘meisjes ouders’, gek genoeg. Heel spannend!! Ik ben zo benieuwd😄

één maand geleden

Reactie op Cx97

Wij hebben hem 16 augustus. Gister de 13 weken echo gehad maar het was eige ...
Gisteren de geslachtsecho gehad met 14 weken, ook overduidelijk een jongetje 🩵 ik herken precies wat jij beschrijft, dacht ook echt dat ik een meisje zou krijgen. Ik ga vandaag lekker shoppen voor de kleine (proberen niet te veel te kopen haha). Dit is ons eerste kindje, dus wie weet word ik in de toekomst ook nog mama van een meisje 🩷 het schijnt dat jongens een speciale band hebben met hun moeders, dus daar kijk ik echt naar uit! 😍

één maand geleden

Reactie op disneymama

Gisteren de geslachtsecho gehad met 14 weken, ook overduidelijk een jongetj ...
Bedankt voor je reactie, fijn om te lezen dat ik niet de enige ben, dit is ook ons eerste kindje en inderdaad hierna kan het altijd nog een meisje zijn. Maar merk wel dat ik echt aan het idee moet wennen, en er allerlei emoties door me heen gaan omdat ik zo overtuigend was van een meisje. Misschien als ik ook kleertjes ga kopen dat het gevoel meer gaat komen 😊 en wat je zegt moeder-zoon band heb ik ook vaker gehoord dat dat speciaal is 🩵

één maand geleden

Reactie op bobbie3000

Wij hebben onze echo 14 aug. Ik denk al vanaf het begin dat het een meisje ...
Ohh ik snap het heel goed ja. Fijn om die herkenning te lezen. Ik moet ook echt schakelen en zie mezelf ook meer als meisjes moeder. Vaak zit mn gevoel ook wel goed maar deze keer dus totaal niet 😅 maar je zag het al heel goed gister en ze zei "ja ik mag het eigenlijk nog niet zeggen maar het lijkt er wel heel erg op ja" dus toen wisten we wel genoeg. Ben benieuwd wat jullie gaan krijgen 🩷🩵

één maand geleden

Reactie op disneymama

Gisteren de geslachtsecho gehad met 14 weken, ook overduidelijk een jongetj ...
Aaah! Wij hebben een zoontje en hij is een enorme knuffel kont. Komt heel graag lekker bij me zitten als hij moe is en spontaan een kusje brengen tijdens het spelen. Mega aandoenlijk. Bij m’n vriendinnen hoor ik juist dat hun meiden dat allemaal niet doen en als we met de vrienden groep samen zijn dan zijn het ook echt de meiden die de boel op stelten zetten en de jongens die er lekker rustig achter aan hobbelen (beetje categorie 1-3 jaar). 🥰 Ik vind het heeeerlijk om een zoon te hebben.