9 Reacties

één maand geleden

Och schat heel veel sterkte toegewenst! Ik heb het vorig jaar meegemaakt met 7 weken een goed kloppend hartje en met 11 weken weer een echo en was het op 7.1 gestopt na hun berekening, ook niks gemerkt, ze noemen dat een missed abortion. Neem je tijd en geef elkaar veel steun. Ik weet wat het is helaas. Sterkte!!❤️

één maand geleden

Wel een mk meegemaakt maar niet op deze manier. Ik wilde je toch even heel veel sterkte wensen❤️🕊

één maand geleden

Reactie op DianaDiana

Och schat heel veel sterkte toegewenst! Ik heb het vorig jaar meegemaakt me ...
Lief dankjewel ❤️! Dit is echt ontzettend verdrietig en besef me nu pas hoeveel impact het eigenlijk heeft. We nemen inderdaad onze tijd en nemen rust.

één maand geleden

Reactie op Mxxy

Wel een mk meegemaakt maar niet op deze manier. Ik wilde je toch even heel ...
Lief dankjewel 🫶

één maand geleden

Ohh ik voel zo intens met je mee.. Ik was zwanger van een tweeling en afgelopen dinsdag te horen gekregen met de 2e echo dat de hartjes gestopt zijn. Terwijl de eerste echo veel hartactiviteit was. Ook al zei mijn intuïtie al dat het niet helemaal goed zou zijn, is het echt heel zwaar. Plots geen moeder meer worden. Alles waar je naar uit keek, is gewoon niet meer. Een gevoel van leegte , intens verdriet. Ook al was het nog "maar" 12 weken, het waren wel al mijn kindjes. Het is intens en ik begrijp je enorm. Nu nog de miskraam afwachten, ook een emotioneel zwaar proces. Je weet gewoon niet wanneer het gaat komen. Veel liefs.

één maand geleden

Sterkte ❤️ En jeetje, jouw moeder heeft het ook zwaar gehad. 9 achter elkaar!? Wat verdrietig..

één maand geleden

Reactie op Havik2025

Ohh ik voel zo intens met je mee.. Ik was zwanger van een tweeling en afgel ...
Jeejtje wat heftig ook! Dat is het hem juist.. je verheugt je zo op iets wat niet meer komen gaat. (Huis gekocht, voorbereidingen gedaan op de toekomst, plannen gemaakt enz enz..) en dat gevoel inderdaad van leegte.. het is ook een kindje.. tenminste zo voelt het. Iets wat een wondertje is van jezelf en je partner wat zo enorm gewenst was. Zegt vooral dat je er helemaal klaar voor bent. Het wachten op is ook een proces apart. Ik maak me hier ook zorgen om omdat ik gewoon echt niks heb voelen aankomen en de klap echt enorm is. Jij ook ontzettend veel sterkte met dit proces! ❤️🫶 Uiteindelijk is het iedereen zo gegund ❤️

één maand geleden

Reactie op Kiimi

Sterkte ❤️ En jeetje, jouw moeder heeft het ook zwaar gehad. 9 achter elkaa ...
Dankjewel lief ❤️! Ja ze leeft ook intens met ons mee. (Het waren er 10 in totaal)

één maand geleden

Ach wat enorm verdrietig ... Wij hebben helaas 2x een MA gehad bij 10 weken en 1x een MK met 5,5. Bij de 1e 2 ook tijdens de 2e en 3e echo dat het misging. M'n lichaam was iedere x nog kei zwanger. Beide keren opgewekt met medicatie. De laatste MK in mei kwam spontaan.... Wacht je af of het vanzelf op gang komt of krijg je medicatie? Neem je tijd om dit een plekje te geven en probeer er over te praten met je partner en vrienden/familie. Mij heeft het geholpen om er open over te zijn. Heel veel sterkte🌈🤍 Liefs