Hee iedereen
Vandaag hebben mijn vriend en ik onze termijn echo gehad bij 11 weken.
Ondanks dat ik van kwaaltjes weinig tot geen last heb gehad was ik ontzettend zenuwachtig omdat mijn moeder nooit echt heeft kunnen genieten van haar zwangerschappen ivm 9 miskramen achter elkaar.
We moesten naar een andere locatie omdat ze op onze huidige locatie geen plek hadden vandaag.
Daar aangekomen overviel me een heel naar gevoel en nog voordat ik het besefte lag ik in de stoel van de echo. Vol spanning werd er gezocht en gekeken maar er werd niks gevonden. Dus maar door naar een inwendige echo en na 3 sec zag ik een (dacht ik) beeld van onze foetus. Ik keek mijn vriend vol goede moed aan en hij lachte me motiverend toe. Gelijk daarna ging mijn blik naar de verloskundige die me minder blij aankeek en ons het nieuws bracht dat het hartje niet meer klopte.
Dit kwam ontzettend rauw op ons dank en zijn enorm verdrietig.
Met 6 weken een hele goede echo gehad en zag er fantastisch uit met een snel kloppend sterk hartje en nu dit. Dit slaat echt in..
Ik ben er wel van overtuigd dat het lichaam dit zo doet omdat het anders geen goede zwangerschap was geweest voor zowel het kindje als mij. Maar dat maakt het nu niet minder verdrietig.
Het is ook ontzettend gek want ik heb hiervan echt helemaal niks gemerkt.
Zijn er meerder die dit zo hebben meegemaakt?