4 Reacties

één maand geleden

Dat is wel schrikken hé meis? Wij hebben gisteren hetzelfde te zien/horen gekregen. Ik heb wel een spoed doorverwijzing naar het AMC gekregen. Wij zijn enorm geschrokken en hebben toch wel de realiteit te horen gekregen wat het zou kunnen betekenen.. Vandaag de echo en benieuwd wat hier nu uit komt.. ik ben 10 weken. Heb jij nog verdere instructies hoe nu verder?

één maand geleden

Reactie op MeralZ

Dat is wel schrikken hé meis? Wij hebben gisteren hetzelfde te zien/horen g ...
Ja wat erg hè… Nee ze maakte zich verder geen zorgen zei ze Omdat het met 11 weken nog vrij normaal moet zijn… ik moet nu over 2 weken terug om te kijken of het weg is maar ik weet niet of ik dat volhou 2 weken…. Ik merk dat ik mega veel stress ervan krijg

één maand geleden

Hier ervaring. Wij hadden dit bij de vierde en echt een fórse nekplooi (foto toegevoegd) heel spannend. Hebben gekozen voor extra echo maar geen NIPT. Ze kunnen echt veel zien op de echo qua lichamelijke afwijkingen en het kindje was sowieso welkom. Er is niks geks gevonden met de echo, de plooi was overigens iets verminderd maar nog steeds te groot. We moesten medium risk bevallen, vonden wij onzin maar een van de verloskundige durfde het thuis niet aan dus dan maar zo. Uiteindelijk een heel gezond kindje gekregen maar wel met enorme speknek hahah, dus of dat het was? Sterkte, het zijn echt spannende weken zo, ik weet nog wat voor strijders mentaliteit ik voelde opkomen voor mijn baby toen ik zag dat er wat mis zou kunnen zijn.

één maand geleden

Reactie op Toettied

Hier ervaring. Wij hadden dit bij de vierde en echt een fórse nekplooi (fot ...
Wat fijn om te lezen dat het helemaal goed is gekomen! Ik ga ook van het positieve uit