47 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik heb het bekend gemaakt na de 8 weken echo :)

茅茅n maand geleden

Wij hebben het aan de mensen die het dichtst bij ons staan meteen verteld na de positieve test. De rest, familie verder dan onze ouders/broers/zussen/opa/oma en vrienden, hebben we het na de echo met 12 weken verteld afgelopen week

茅茅n maand geleden

Aan vrienden en familie 1 week na de test op onze housewarming. Op Social media na de uitslag van de NIPT.馃グ

茅茅n maand geleden

Reactie op Lisaaa-

Ik heb het bekend gemaakt na de 8 weken echo :)
dankjewel voor je reactie! hopelijk mag je een fijne zwangerschap hebben馃槍

茅茅n maand geleden

Familie (ouders, zusje etc zegmaar) direct na de positieve uitslag en vrienden die dichtbij staan rond de 7/8 weken, als we ze zagen.

茅茅n maand geleden

Reactie op Felicia9812

Wij hebben het aan de mensen die het dichtst bij ons staan meteen verteld n ...
Ja wij hebben het idd ook gelijk aan m鈥檔 ouders/schoonouders, opa/oma, broertjes en vrienden etc verteld toen ik een positieve test had. Alleen vond ik het lastig wanneer vertel je het dan aan de buitenwereld馃檲 wat zullen ze blij zijn geweest ofniet?馃グ

茅茅n maand geleden

Ik ben nu 11+1 en langzaam maar zeker vertellen we het aan meer mensen. Ik denk na de 13 weken echo pas op social media bijv. Maar ik kan het steeds moeilijker verbergen, dus mensen die we gaan zien voor die tijd, gaan we het al wel vertellen

茅茅n maand geleden

Na de eerste echo bij 8 weken al!

茅茅n maand geleden

Mijn zus en goede vrienden wisten het de dag dat ik een tuurstreepje had, nog voor ik overtijd was 馃槄 maar zij wisten ook dat ik bezig was en eerder een miskraam kreeg dus had hen ook verteld als het fout zou gaan. Nu ben ik 13+1 weken zwanger en wacht nog even op de resultaten van de nipt. Maar heb eigenlijk geen idee hoe ik het nu bekend wil gaan maken voor de rest van de familie en kennisen. Twijfel om het gewoon niet te doen en ze zien het wel of horen het via via 馃檲

茅茅n maand geleden

Reactie op Opgoedgeluk

Aan vrienden en familie 1 week na de test op onze housewarming. Op Social m ...
dankjewel voor je reactie馃グ wij hebben eergisteren ook een goede uitslag gehad van de NIPT! dus jullie hebben ook niet gewacht met bekendmaken op Social media totdat je wist of de 13 weken echo goed was?

茅茅n maand geleden

Reactie op Margriet96

Familie (ouders, zusje etc zegmaar) direct na de positieve uitslag en vrien ...
En op Social media?馃グ

茅茅n maand geleden

Reactie op Fier

Ik ben nu 11+1 en langzaam maar zeker vertellen we het aan meer mensen. Ik ...
gefeliciteeeeerd met je zwangerschap馃グ ja daar zat ik idd ook mee ga ik het al voor de 13 weken echo op Social media zetten ofniet.. maar idd ik heb ook al een behoorlijke buik en verbergen word steeds moeilijker.. en het liefst wil je het ook niet verbergen want je bent er super trots op!!

茅茅n maand geleden

Reactie op Kiimi

Na de eerste echo bij 8 weken al!
dankjewel voor je reactie! ik wens je een fijne zwangerschap toe馃グ

茅茅n maand geleden

Tegen familie en vrienden heek snel al met 4-5 weken Op werk ook ondat ik zo ziek was En bekendgemaakt op sociale media na een goede 13 weken echo en goede NIPT

茅茅n maand geleden

Reactie op kimberleyloves

gefeliciteeeeerd met je zwangerschap馃グ ja daar zat ik idd ook mee ga ik het ...
Ik denk dat je voor jezelf moet bedenken of je het ook wilt delen of vragen beantwoorden mocht er toch iets niet goed zijn waardoor de zwangerschap (in het ergste geval) be毛indigd zou moeten worden. Ikzelf had de behoefte aan die optie wel en daarom dichtbijstaande familie en vrienden met 4/5 weken al verteld en social media en rest van de familie na de 8 weken echo

茅茅n maand geleden

Reactie op Ikigai

Mijn zus en goede vrienden wisten het de dag dat ik een tuurstreepje had, n ...
aah goed dat je het gedeeld hebt, dan kunnen ze er ook voor je zijn! extra spannend natuurlijk na een miskraam. gefeliciteeeeerd met je zwangerschap馃グ hopelijk mag alles goed gaan! het is je gegund. Ik snap dat je wacht op de NIPT uitslag is toch fijn als je wat duidelijkheid hebt. Is toch het leukste om het zelf te vertellen?馃グ maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten!

茅茅n maand geleden

Reactie op Demi Rokers

Tegen familie en vrienden heek snel al met 4-5 weken Op werk ook ondat ik z ...
gefeliciteeeeerd met je zwangerschap馃グ vervelend dat je er zo ziek van was.. gaat het nu wel wat beter? ja daar zat ik eerst ook aan te denken om te wachten op beide uitslagen maar toen ik een goede NIPT uitslag had veranderde dat gevoel opeens en wilde wij het het liefst delen ook op Social media. Maar toch hou ik ik het achterhoofd dat er bij die 13 weken echo ook nog iets uit kan komen.. dus lastig.. maar anderszijds er kunnen altijd nog complicaties bij komen hoe goed het er dan ook uitziet.

茅茅n maand geleden

Reactie op kimberleyloves

gefeliciteeeeerd met je zwangerschap馃グ vervelend dat je er zo ziek van was. ...
Dankjewel!! Ik ben nu 14 weken zwanger, het gaat echt op en af, goede dagen en slechte dagen.. ik wilde het het liefst al gelijk overal bekendmaken etc, toch voor gekozen te wachten mocht het fout gaan

茅茅n maand geleden

Wij hebben dinsdag een goede termijnecho gehad met 11+5. Vanavond vertellen we het mijn schoonzusje, en dit weekend de opa鈥檚 & oma鈥檚 en de overgrootoma. De rest moeten we nog even kijken. Online zullen we waarschijnlijk pas veel later doen 馃槀

茅茅n maand geleden

Alleen onze ouders broers zussen en 1 vriendin van mij weten het (verteld na de 11 weken echo) en de rest vertellen we het na onze vakantie. We gaan over paar dagen en dan komen we terug als ik 16 weken zwanger ben. En dan vertellen we het de rest. 鈽猴笍