47 Reacties

één maand geleden

Ik heb het na de positieve test aan mijn twee beste vriendinnen verteld, na de eerste echo aan beide ouders en daarna vrienden en familie, wanneer we ze zagen. Nu met 12 weken mijn collega's verteld. Na de 13 weken echo mag de hele wereld het weten haha!

één maand geleden

Reactie op Demi Rokers

Dankjewel!! Ik ben nu 14 weken zwanger, het gaat echt op en af, goede dagen ...
ja de ene dag is de ander niet! maar kon je bij jou niet zien dat je zwanger was aan je buik etc? bij mij zag je het namelijk echt al heel snel! En bij ons heeft het echt een hele tijd geduurd voordat ik zwanger mocht worden daarom wil ik het ook gwn zo graag delen hihi🥰 en vind ik het gwn een lastige keuze waar je nu goed aan doet

één maand geleden

Reactie op RomyMM

Wij hebben dinsdag een goede termijnecho gehad met 11+5. Vanavond vertelle ...
Gefeliciteerd met je zwangerschap en wat fijn dat het er goed uit zag!🥰 wat leuk dat jullie het vanavond gaan vertellen! zo leuk en spannend hoe ze dan gaan reageren! geniet van het moment 😌

één maand geleden

Reactie op kimberleyloves

ja de ene dag is de ander niet! maar kon je bij jou niet zien dat je zwange ...
Er is geen goed en geen fout!! Het is jou lichaam en jou zwangerschap. Er zijn geen regels voor alleen kiezen er meer mensen voor om het pas na 12 weken ong te vertellen, maar dan nog!! Het is zo leuk als iedereen het weet 🥰

één maand geleden

Reactie op KIM19983

Alleen onze ouders broers zussen en 1 vriendin van mij weten het (verteld n ...
wat leuk! gefeliciteeeeerd met je zwangerschap🥰 en alvast een fijne vakantie gewenst

één maand geleden

Reactie op Demi Rokers

Er is geen goed en geen fout!! Het is jou lichaam en jou zwangerschap. Er z ...
ja daar heb je gelijk in🥰 dankjewel voor je lieve reactie

één maand geleden

Reactie op kimberleyloves

aah goed dat je het gedeeld hebt, dan kunnen ze er ook voor je zijn! extra ...
Heb de resultaten net. Nipt is goed en het is een meisje 😊😍

één maand geleden

Reactie op mimi57

Ik heb het na de positieve test aan mijn twee beste vriendinnen verteld, na ...
allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap🥰 wij hebben het ook gelijk aan onze naasten verteld alleen zat ik in dubio wanneer je het dan op Social media zet. Bij ons was het een lange weg dus zijn extra trots dat we een kindje mogen krijgen dat je het het allerliefst met alles en iedereen wilt delen. Vooral nu je een goede termijnecho en NIPT uitslag hebt gehad. Alleen hebben wij de 15e van augustus pas de 13 weken echo.

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Heb de resultaten net. Nipt is goed en het is een meisje 😊😍
gefeliciteeeeerd wat een ontzettend goed nieuws🥰 en wat ontzettend leuk dat jullie een meisje verwachten! Blij voor je!! Het is je gegund na alles!

één maand geleden

Reactie op Lisaaa-

Ik denk dat je voor jezelf moet bedenken of je het ook wilt delen of vragen ...
Het is idd juist fijn dat er dan mensen voor je zijn🥰 want dat is niet niks! Het heeft bij ons ook een behoorlijke tijd geduurd voordat ik zwanger mocht raken daarom ook extra blij en dat je de drang hebt om het te willen delen met alles en iedereen🥰 omdat je weet dat het niet vanzelfsprekend is

één maand geleden

Reactie op kimberleyloves

Gefeliciteerd met je zwangerschap en wat fijn dat het er goed uit zag!🥰 wa ...
Dankjewel 🥰 Ja wij zijn ook heel benieuwd. Het is ons eerste kindje 😄 en voor mijn moeder het eerste kleinkind, dus dat is ook wel speciaal denk ik 😇

één maand geleden

Een paar mensen waaronder mijn moeder wisten het na 6 weken. Ik ben morgen 13 weken en we moeten het zelfs mn schoonouders nog vertellen. Ik heb echt al een behoorlijke buik dus kan het niet echt verstoppen meer. Ik twijfel om te wachten tot mn verjaardag met 17 weken om aan de rest van de familie te vertellen of toch wel eerder. Op social media pas na 30 weken of zelfs pas nadat de kleine geboren is. Meer omdat ik het lekker vind om in mn eigen bubbel te zitten. Ik vind het van anderen altijd heel leuk om te lezen/ zien!

één maand geleden

Wij hebben het met 5 weken aan mijn ouders verteld, dus krap 1,5 week nadat we het zelf wisten. We hadden een fancy etentje met bijpassende wijnen bij ons, mij kennende zou ik dat nooit overslaan dus we besloten het te vertellen met het proosten moment 🥰 mijn zussen met 6 weken verteld, schoonfamilie met 7 en vriendinnen in de weken erna. Werk als laatste met 13 weken :)

één maand geleden

Bij ons weet familie het al vanaf het begin. Nu na de termijnecho vertel ik het tegen de mensen die ik zie. Vanaf de 13 weken echo en nipt ga ik het pas breder delen. Social media pas na 20wk echo denk ik

één maand geleden

Reactie op kimberleyloves

dankjewel voor je reactie! ik wens je een fijne zwangerschap toe🥰
Dankjewel, van hetzelfde 😊!

één maand geleden

Reactie op RomyMM

Dankjewel 🥰 Ja wij zijn ook heel benieuwd. Het is ons eerste kindje 😄 en ...
aah wat leuk! extra speciaal dus🥰

één maand geleden

Reactie op Kim-regenboogbaby

Een paar mensen waaronder mijn moeder wisten het na 6 weken. Ik ben morgen ...
wat knap dat jullie dat zolang voor jezelf kunnen houden! wij hebben het echt gelijk aan m’n ouders/schoonouders verteld🥰 waarom wil je het misschien pas vertellen met 17 weekes?😌 Ja dat snap ik wel! bij ons was het een lange weg vandaar dat wij wel de keuze hebben gemaakt om het toch wel zo snel mogelijk ook op Social media te zetten😌

één maand geleden

Reactie op tessi28

Wij hebben het met 5 weken aan mijn ouders verteld, dus krap 1,5 week nadat ...
aaah wat een mooi moment om het te delen!🥰 en op Social media?

één maand geleden

Reactie op mickey23

Bij ons weet familie het al vanaf het begin. Nu na de termijnecho vertel ik ...
dankjewel voor reactie! een fijne zwangerschap gewenst🥰

één maand geleden

Reactie op kimberleyloves

wat knap dat jullie dat zolang voor jezelf kunnen houden! wij hebben het ec ...
Aah snap ik ook heel goed! Wij hadden het nog niet helemaal in de planning zitten eigenlijk maar alsnog super blij mee, dan kijk je er anders naar denk ik. We hebben twee miskramen gehad en een gezond zoontje deze waren wel ‘gepland’ en dan sta je er toch wel anders in moet ik zeggen. Ik hou ook niet zo van die foto’s met zwangerchaps aankondigingen en wil het liever persoonlijk vertellen aan iedereen. Dus het is geen geheim maar als ik in 1 klap iedereen zie vind ik ook wel wat hebben hihi. Zo van supriseee