47 Reacties

één maand geleden

Reactie op kimberleyloves

gefeliciteeeeerd met je zwangerschap🥰 ja daar zat ik idd ook mee ga ik het ...
Ja precies! Familie en een paar vrienden wisten het hier al wel snel hoor. Met 5/6 weken al. We zijn het steeds iets meer gaan delen na de termijnecho en wereldnieuws is het dus pas na de 13 weken echo:)

één maand geleden

Reactie op kimberleyloves

dankjewel voor je reactie🥰 wij hebben eergisteren ook een goede uitslag ge ...
Nee klopt, die hadden we een week later 🤗

één maand geleden

Vorige week hadden we de termijnecho. Zondag komen de oudste 2 terug van hun vader. Maandag trekken we hun broertje een t-shirt aan met: 'ik heb een geheimpje...' en op de achterkant: 'ik wordt grote broer'. Ben benieuwd hoe snel ze het zien. Daarna gaan we het mijn ouders, m'n zusje en oma vertellen. Daarna volgt de rest.

één maand geleden

Hi! Hier nu 12+1! Wij hebben het een enkeling al vroeg verteld, er was hier dorpsfeest en ik als “doorgewinterde” bierdrinker had wat handjes nodig om ongezien alcoholvrij in handen te krijgen 😅 Wij hebben het onze familie (en daarna de vrienden) met precies 11 weken verteld, op deze dag gingen wij ons geregistreerd partnerschap aan, en we vonden dit een mooie afsluiting van de ceremonie. Wel spannend, nipt geprikt en op dat moment nog geen uitslag… maar door mijn enorm geïrriteerde darmen was mijn buik al weken gezwollen en kon ik het niet meer veel langer stil houden. NIPT is goed gelukkig, 13 weken echo hebben we pas de 22e… Je moet doen waar je je fijn bij voelt. Ik ben blij dat ik het nu kan delen, en als het niet goed is heb ik dan ook veel mensen om op terug te vallen! 🤍 Het blijft spannend allemaal, maar als je dit kunt delen beuren je naasten je echt op, waar je het nu nog “alleen” doet!

één maand geleden

Wij hebben het aan familie en vrienden met 9 weken bekend gemaakt en op Facebook na een positieve nipt en 13 weken echo. Die was meer gericht op kennissen en oud collegaatjes enzo.

één maand geleden

Wij hebben het tussen de 5-8 weken verteld aan naaste familie en goede vrienden. De rest eromheen (die we veel spreken) hebben we het verteld na een goede nipt en 13 weken echo. De hele buitenwereld (dmv sociale media bijv.) horen/zien het pas na onze gender reveal.