9 Reacties

één maand geleden

Ik heb 2 weken geleden me 13 weken echo gehad. Ik liet het in het ziekenhuis doen en die mevrouw zei bij alles wat ze na keek ziet er goed uit, perfect, top! Alhamdoulilah. En aan het einde laat ze weten dat alles goed is of dat ze iets heeft gezien. Ik heb ook door de hele dag dat ik me buik voel alsof het helemaal strak is getrokken ook tijdens slapen.

één maand geleden

De uitslag van de echo krijg je gelijk! Verder is het normaal dat je wat meer opgeblazen kan zijn en daardoor laat hebt van winderigheid. De onrust in je buik kan daar vandaan komen. Anderen ervaren ook nog groeipijn in de baarmoeder

één maand geleden

Ik ben nu 13 weken en heb ook steeds meer last van ‘lucht’ 🙈 maakt voor mij ook niet uit wat ik eet of hoe veel… En ook ik merk wel de hele dag door wat gevoeligheid onderin mijn buik! Volgens mij is dat gewoon de baarmoeder die aan het groeien is, er veranderd natuurlijk zo veel in je lichaam.

één maand geleden

Reactie op RomyMM

Ik ben nu 13 weken en heb ook steeds meer last van ‘lucht’ 🙈 maakt voor mi ...
Dan ben ik dus niet de enige 😅 probleem dan ook nog als je met andere mensen zit dat je het niet zomaar kan laten gaan 😊

één maand geleden

Reactie op Ruby3.1

De uitslag van de echo krijg je gelijk! Verder is het normaal dat je wat ...
Super fijn om te horen! Alles is al zo spannend dus ook nog wachten zou helemaal vervelend zijn 😊 ik ben 4 jaar terug ook zwanger geweest maar kan me niet herinneren dat ik er zoveel last van had dus dacht toch maar eventjes ervaringen vragen.

één maand geleden

Reactie op demicpns

Ik heb 2 weken geleden me 13 weken echo gehad. Ik liet het in het ziekenhui ...
Ow dat is helemaal fijn dat ze dat bij alles aangaf. Dan kan je meteen voor jezelf rustiger worden! Dankjewel voor je ervaring 😊

één maand geleden

Reactie op Charlottevdzijl

Dan ben ik dus niet de enige 😅 probleem dan ook nog als je met andere mens ...
Ik liet er per ongeluk eentje op de gynaecologie (met niet hard/zacht geluid) Was wel ff schrikken hoor...denk dat niemand iets opmerkte/hoorde (hopelijk)😄

één maand geleden

Reactie op Elisa1985

Ik liet er per ongeluk eentje op de gynaecologie (met niet hard/zacht gelui ...
Hahaha ow gerem wat zou jij je eventjes geschaamd hebben 🤣 lang leven het zwanger zijn zeggen we dan maar haha

één maand geleden

Dat ongemakkelijke gevoel had ik vorige week (toen 12 weken zwanger) ook de hele week. Indd geen kramp, maar gewoon ongemak. Is nu deze week ook weer gewoon weg. Denk dat het toen gewoon mn darmen waren. 13 weken echo was hier helemaal goed 💪🏻