9 Reacties

één maand geleden

Hi hi, ik ben nu 13 weken +1 en ik merk nu ook nog steeds dat ik heel erg moe ben. Daarnaast heb ik nog steeds last van buikkrampen. Maar de vermoeidheid slaat toe 😩

één maand geleden

Bij mij werd de vermoeidheid rond 9 weken minder en nu 12+4 en nu weer intens moe sinds gister 😴

één maand geleden

Zo intens heftig 😂 ik kan me niet voorstellen dat t nog erger word. Is je bloed al gecheckt? HB? Bij mij is die ook te laag dus extra moe. Krijg er tabletjes voor hopelijk doet dat iets.. succes 🍀🍀 doorzetten ladies💪💪💪💪

één maand geleden

Hier 12+nogwat, en ik zat echt te bidden dat het dan over zou zijn. Ben vanaf week 6/7 echt intens moe. Alle bloedwaarden zijn perfect. Had in week 11 twee heel goede actieve dagen, om vervolgens weer drie dagen compleet in te storten 😥.. Dus ook hier nog niet over..

één maand geleden

Dag lieve allemaal, Ik denk dat dit sws per vrouw verschilt. Ik ben nu zelf 14+4. Vorige week (week 13) was vreselijk. Ik was moe. Alles was grijs. Deprie. Niks lukte. Kon alleen maar huilen. Nu voel ik me prima. Gelukkig. Ik begin een buikje te zien (wat ik heel leuk vind). Wat mij helpt is het doorvoelen. Het is wat het is. Ik had vorige week een gevoel van controle verlies. Moe, zinloos. Het kan er ook mee te maken hebben dat we ons “nuttig” willen voelen. We moeten zorgen voor anderen. Bijdragen aan de maatschappij. En nu kun je dat niet, want “je wilt alleen maar in je nest liggen!!!” So what? Dat mag! Waar heb je behoefte aan? Probeer het jezelf te geven. We zijn een kindje aan het maken. Dat is niets iets wat maar gebeurt. Ook al verwachten we dat soms misschien van onszelf of denken we dat anderen dat verwachten. Je kindje ontwikkelt zich, maar jij ook. Fysiek en mentaal. Adem wat vaker in en diep uit. Let it go! Je bent geweldig bezig! Ook als je moe bent en niet vooruit te branden. Dan blijf je gewoon even lekker zitten 🤍

één maand geleden

Ook nu 12+4 en intens moe, dacht dat het minder werd …. Wil alleen maar slapen en heb een kleine dreumes rondlopen die zoveel energie vraagt….. doorzetten het gaat wel over…. Geef je vooral over aan de vermoeidheid

één maand geleden

Ik ben nu 13+4 en wel moe/futloos. Maar ook ineens erg misselijk. Was eerst vooral in de avond, maar sinds vorige week ook de ochtend en houdt niks binnen en durf niks te eten🙈

één maand geleden

jupp nu 15 weken en slaap nogsteeds overdags😅

één maand geleden

Ja hier nog 1 Ik had vrijwel geen klachten alleen wat pijnlijke opgezwollen borsten zeg maar maar kwam net terug van de winkel ( morgen gaan wij op vakantie) en was intens moe ineens en ben direct gaan slapen wordt nu 2 uur later wakker en voel mij weer opgeladen. Is ineens terug rond de 6 weken was ik vrij snel moe en nu weer terwijl het eerst beter leek te gaan