6 Reacties

één maand geleden

Hoi hoi ! Ik heb ook bijna geen klachten meer ! Maak je geen zorgen ik ben vandaag 14 weken en afgelopen maandag de 13 weken echo gehad alles was goed! Ik maakte me ook veel zorgen dat het allemaal niet goed was maar maak je niet druk komt goed !

één maand geleden

Is toch algemene kennis dat vanaf het tweede trimester (ofwel week 13) je klachten verminderen en je je beter gaat voelen 😊. Lekker van genieten! (Behalve bij mij 👌.)

één maand geleden

Heel normaal! Geniet er lekker van! Het is dat ik op de echo's zie dat ik echt zwanger ben want anders zou ik het bijna vergeten aangezien mijn buikje nog op zich laat wachten😂 probeer het lekker los te laten 😘

één maand geleden

Heb je nooit gelezen of gehoord dat de kwaaltjes meestal inderdaad afnemen na het eerste trimester ? Gelukkig ook maar, je hoeft je niet de hele zwangerschap zo te voelen.

één maand geleden

Lekker van genieten en niet te onzeker over worden! Het eerste trimester is zwaar met alle kwaaltjes. Tijdens het tweede trimester voel je je vaak beter om tijdens het derde trimester het weer pittig te krijgen (lichamelijk zwaarder en meer vermoeid).

één maand geleden

Reactie op Ruby3.1

Heb je nooit gelezen of gehoord dat de kwaaltjes meestal inderdaad afnemen ...
Jawel en ben ook dankbaar ervoor maar bij m’n eerste gingen ze niet weg, en voor deze zwanger een miskraam gehad dus het is echt een mentaal dingetje dat ik me zorgen maakt. 😅