79 Reacties

2 maanden geleden

Wij hebben net ook een prachtig kloppende hartje gezien ❤️❤️❤️ alles was perfect en hetzelfde termijn als wij zelf hadden berekend!

2 maanden geleden

Reactie op LolavK0402

Hoelaat mag jij de 18e? Ik half 2... mega spannenddd
Ik om 9.30 gelukkig. Ik zei doe maar zo vroeg mogelijk😂

2 maanden geleden

Wat fijn dat er zoveel goede echos zijn! Ik was blij met de afleiding van werk want mocht pas laat! We zijn net geweest, mooi kloppend hartje en alles zat op de goede plek, super opgelucht ❤️

2 maanden geleden

Reactie op BabyFebruari2025

Ik ook! Of nouja de 18e ben ik aan de beurt. Zo spannend!
Ja wij ook de 18e. Maar pas om 14.10....

2 maanden geleden

Wij hebben vandaag een hele mooie en goede echo gehad. Vond het heel spannend na 3 miskramen en zeker omdat het er 2 zijn. Maar we hebben zelfs de hartjes al horen kloppen🤩 Dus wij zijn heel blij en dankbaar! Nu wachten tot de termijnecho 8 augustus

2 maanden geleden

Gisteren een prachtige termijnecho gehad! Alles was perfect🥰

2 maanden geleden

Hier gisteren ook een mooie eerste echo gehad! Mooi kloppend hartje gezien🥰🥰 Alleen vandaag opgestaan met minder symptomen als eerst. Lees dat het vaker gebeurd rond de 8 weken. Meer mensen hier ervaring mee?

Reactie op BabyFebruari2025

Hier gisteren ook een mooie eerste echo gehad! Mooi kloppend hartje gezien� ...
Yes bij mij hetzelfde rond de 8 weken ineens minder klachten dus slaap eindelijk weer heerlijk door!

2 maanden geleden

Reactie op BabyFebruari2025

Hier gisteren ook een mooie eerste echo gehad! Mooi kloppend hartje gezien� ...
Dat had ik ook, gisteren voelde ik me een stuk beter maar vandaag heb ik weer iets meer symptomen. Slapen is nog steeds vreselijk 😂

2 maanden geleden

Ik heb afgelopen maandag ook een hele mooie echo gehad met 8 weken. Mooi sterk kloppend hartje. Heel de zwangerschap al symptomen van moeheid en misselijkheid. Nu vandaag roze/bruine afscheiding en dus nog wel alle symptomen. Dat maakt het ook echt heel onzeker en spannend

één maand geleden

Hoe gaat het hier met iedereen? Hier net de termijnecho gehad, alles zag er goed uit en twee dagen verder gezet dus nu 10+4 🥰

één maand geleden

Ik heb donderdag de termijn echo

één maand geleden

Vrijdag de termijn echo gelukkig vroeg in de ochtend al ☺️

één maand geleden

Spannend!

één maand geleden

Reactie op Twimaniac

Hoe gaat het hier met iedereen? Hier net de termijnecho gehad, alles zag er ...
Oh wauw, wat fijn dat jij de termijnecho al met 10+ hebt gehad. Wij moeten wachten tot 8 augustus. Dan 11+4

één maand geleden

Hooihooi Hoe is het gegaan met de gene die al een termijn echo hebben gehad? Vandaag zelf geweest en dacht dat ik 10 weken en 5 dagen was maar ben voor uit gezet naar 11 weken en 4 dagen en alles zag er goed uit. Wat een opluchting.

één maand geleden

Mijn termijn echo word toch later gedaan ik krijg waarschijnlijk toch een maart baby innesteling blijkt 1 week later te zijn geweest.

één maand geleden

Ik heb gisteren de termijnecho gehad met 10+5 weken en ben hier ook opgebleven. Ons frummeltje was druk aan het gymnastieken, was zo schattig om te zien!🥰

één maand geleden

Reactie op Anne-Lize

Mijn termijn echo word toch later gedaan ik krijg waarschijnlijk toch een m ...
Och wat spannend wel! Nog wat langer wachten.. hopelijk dan een hele mooie echo!