4 Reacties

4 dagen geleden

18+4 vandaag en nog steeds misselijk. Stond daarnet nog gal over te geven terwijl ik me ging douchen 😪 zelf een lege maag houdt het niet tegen. Sommige hebben gewoon pech vrees is.

4 dagen geleden

Yep hier nog 1. Er is wel heel vroeg HG geconstateerd bij me, en ik gebruik medicatie om het overgeven wat terug te dringen (van 20+ keer per dag naar 2-4x) maar wel nog steeds continue misselijk. Heb m’n “hoop” gevestigd op 20 wk. Want toen ik 5 dagen over t eerste trimester zat en nog 0.0 verandering merkte werd het echt een mentaal ding. Elke dag wakker worden en denken “gatverdamme nog niet weg” begon me wat op te breken 🙄 Nu ik voor mezelf de denkbeeldige lijn weer wat vooruit gezet heb is dat beter maar fijn is het niet. Alle zwangeren in mijn omgeving hebben het ook niet dus vind geen aansluiting daarbij. Heb wel veel aan de stichting ZEHG. Geen oplossing maar herkenning en mensen die hetzelfde hebben. https://www.zehg.nl/

4 dagen geleden

Ik ben morgen 17 weken zwanger en geef ook nog steeds elke dag over💀 vorige week zelfs 2 dagen ziekenhuisopnams gehad ivm uitdroging hg diagnose en medicatie meegekregen maar dat helpt ook maar nauwelijks 🤦🏼‍♀️

4 dagen geleden

Same here. Ik heb het met mijn verloskundige besproken deze week en die zei dat er met 24 weken weer een hormonale shift plaatsvindt waardoor het bij sommige vrouwen pas bij week 24 stopt. Ik zou al blij zijn als het niet tot het eind duurt 😅 Bij maagzuur zou je omeprazol kunnen proberen, misschien stopt daar je misselijkheid ook mee als het met maagzuur te maken heeft.