13 Reacties

één maand geleden

Misschien stelt dit je gerust; je hoeveelheid vruchtwater kan verschillen per dag, waardoor je de ene dag de baby wel voelt en de andere dag niet. Ik heb het ook!

één maand geleden

Ik zal dan toch je vk bellen beter dat je weet, dan dat je in onzekerheid blijft zitten...

één maand geleden

Reactie op bobbie3000

Misschien stelt dit je gerust; je hoeveelheid vruchtwater kan verschillen p ...
En je baardmoeder groeit, waardoor het ook kan zijn dat je baby gedraaid is en alleen naar de ‘binnenkant’ schopt waardoor je het niet voelt. Maar evengoed zou ik met wat jij omschrijft zeker (morgenochtend) de VK bellen. Gewoon voor mijn eigen gemoedsrust. Stel het is niet goed zou ik het ook liever sneller dan later willen weten

één maand geleden

Je kan even bellen zodat je minder stress ervaart, maar voor dit termijn is het niet zo gek. Zoals hieronder al geschreven heeft de baby nog veel vruchtwater, als die even draait voel je de schopjes niet meer. Ik had dit enkele dagen geleden ook en ze is krachtiger teruggekomen 😅 ben bijna 20 weken, met jouw termiin voelde ik enkel twijfelachtige dingen.

één maand geleden

Ik voelde de baby ook een ruime week heel duidelijk, maar de afgelopen paar dagen niet tot weinig. Schijnt normaal te zijn op dit termijn!

één maand geleden

Hier ook bijna 19 weekjes zwanger van de 1e. Ik maakt me ook zorgen... maar wat iedereen hierboven al noemt geen zorgen maken. Ik voel de baby nou ook nauwelijks tot bijna niet meer vd week een echo gehad ze was hartstikke druk en het hartslagje was ook mooi kloppend geen zorgen maken ! En anders even de verloskundige bellen zei geven je wel advies ! Maar maak je geen zorgen nogmaals hoort allemaal bij dit termijn

één maand geleden

Ik heb straks een pretecho ingeboekt, ik wil gewoon even kijken of ze nog oké is en wil daarvoor niet de zorg gaan lastigvallen aangezien het ook normaal kan zijn op deze termijn dat ik even niks voel. Heb wel enorm veel banden en bekkenpijn sinds gisterenavond. Hopelijk is er gewoon niks aan de hand straks.🙏

één maand geleden

Reactie op Iris_x

Ik heb straks een pretecho ingeboekt, ik wil gewoon even kijken of ze nog o ...
Laat je weten hoe het ging?

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Laat je weten hoe het ging?
Zeker!☺️

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Laat je weten hoe het ging?
Ze lag in stuit en echt int midden van de vruchtzak, hartje klopte goed en ze bewoog goed 🥰

één maand geleden

Reactie op Iris_x

Ze lag in stuit en echt int midden van de vruchtzak, hartje klopte goed en ...
Gelukkig! En wat leuk die foto 😍

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Gelukkig! En wat leuk die foto 😍
Baarmoeder zit ook echt al hoog dus ze heeft veel plaats ook, zal ook wel meespelen. Ja hè, mijn zoontje zijn pretecho’s hebben we ook daar laten doen, ze doet dat zo goed en neemt haar tijd!