6 Reacties

één maand geleden

Ze zeggen vaak dat het 2e trimester het leukst is door het gebrek aan kwaaltjes. Mijn borsten doen trouwens ook geen pijn meer en heb me nog geen enkele keer kunnen herkennen in het vaak plassen. Ben wel nog steeds enorm misselijk, maar dat is eerder pech hebben, voor de meeste ligt dat deel lang achter hen. Je baby hoef je nog niet te voelen met dit termijn. Kans is groot dat je kindje het helemaal top doet daarbinnen, probeer wat te genieten van je zwangerschap ❤

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Ze zeggen vaak dat het 2e trimester het leukst is door het gebrek aan kwaal ...
Ik moet trouwens nog wachten tot 4 oktober, dan ben ik alweer 21,5 weken. Volgende week is er vast snel!

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Ik moet trouwens nog wachten tot 4 oktober, dan ben ik alweer 21,5 weken. V ...
Dank voor je reactie! ❤️

één maand geleden

Ja, ik ben 18 weken en precies hetzelfde vorige week dus een afspraak gemaakt voor hartjespreekuur, alles was in orde. Mijn vorige zwangerschappen waren 9 maanden ziek zijn en nu voel ik mij zoveel beter waardoor de twijfel. Volgende week heb ik ook de 20 weken maar duurde mij ook net iets te lang.

één maand geleden

Reactie op Cuti

Ja, ik ben 18 weken en precies hetzelfde vorige week dus een afspraak gemaa ...
Weer een geruststellend reactie, fijn dat alles in orde is❤️

één maand geleden

Herkenbaar! Ik ben 17 wk en voel de baby sinds eind 14 weken (baarmoeder naar voren gekanteld, placenta achter, baarmoeder ligt niet diep) en nu ik wat verder ben lijk ik haar soms met momenten minder te voelen. Dat beangstigd mij ook, maar wil er ook niet te snel de vk voor bellen.. verder ook weinig klachten, terwijl ik tot vorige week nog aan het overgeven was. Ik heb pas 30sept de 20 weken..