15 Reacties

11 dagen geleden

Morgen 19 weken en heb ook nog niet echt iets gevoeld geloof ik. Is ook mijn eerste zwangerschap dus geen idee waar ik op moet letten en wat eventueel een beweging van de baby kan zijn

11 dagen geleden

Mijn verloskundige zegt dat ik het pas vanaf week 20 ga voelen waarschijnlijk, omdat de placenta voor ligt

11 dagen geleden

Weet je waar de placenta ligt? Bij mij ligt deze tussen mij en de baby in waardoor ik haar pas later zal voelen. Ik heb ook nog niks gevoeld maar ben wel 16+3

11 dagen geleden

Reactie op esmayvw

Morgen 19 weken en heb ook nog niet echt iets gevoeld geloof ik. Is ook mij ...
Zodra je het de eerste keer voelt weet je het direct. Het is een heel apart gevoel. Eigenlijk alles wat je onder je navel voelt nu is in principe de baby. Het zijn in het begin een soort plopjes en soms het gevoel alsof er iets langs de binnenkant van je buik veegt.

11 dagen geleden

Reactie op Lisaaa-

Mijn verloskundige zegt dat ik het pas vanaf week 20 ga voelen waarschijnli ...
Dat zal het bij mij dan ook wel zijn. Mijn placenta ligt ook aan mijn buikzijde.

11 dagen geleden

Reactie op ARH2001

Weet je waar de placenta ligt? Bij mij ligt deze tussen mij en de baby in w ...
Ja dat zal het hopelijk zijn. Ik heb de placenta aan de voorkant zitten.

11 dagen geleden

Ik heb de placenta voor. Ik heb een nacht en dag de baby gevoeld, daarna niet meer. Hij lag misschien net wat meer naar voren dat ik m toch voelde. Nu ook al lange tijd niks gevoeld. Ga er vanuit na week 20/22 of wie weet zelfs langer. Verloskundige zei dat het normaal is!

11 dagen geleden

Hier ook placenta voorkant. Nu 16.6. Voel soms wat schuiven/wrijven aan de binnenkant maar van buiten nog helemaal niks niks.

11 dagen geleden

Reactie op MommyOfRomaissa

Ja dat zal het hopelijk zijn. Ik heb de placenta aan de voorkant zitten.
Mijn placenta ligt achter en heb haar ook nog niet gevoelt, even twijfel maar denk het niet. Echt muisstil daarbinnen 😅 Mijn zus had haar placenta 2x voor, voelde haar kindjes pas na 20 weken en zegt dat ze ze nooit heel duidelijk gevoeld heeft. Ze zijn perfect gezond geboren.

11 dagen geleden

Reactie op esmayvw

Morgen 19 weken en heb ook nog niet echt iets gevoeld geloof ik. Is ook mij ...
Same! Ben nu net 18weken dus ook nog rustig afwachten. Komt vanzelf 🍀

11 dagen geleden

Hier 18 weken en 5 dagen, heeel af en toe voel ik een plopje. Maar nee bijna niks nog. Het is mijn 7e kindje en de placenta ligt laag ( niet aan de buikwand )

10 dagen geleden

Hier 19 weken en placenta aan de voorzijde. Dit is ons tweede kindje, maar heb nog niet het idee dit kindje al gevoeld te hebben. Bij de eerste zwangerschap voelde ik, terwijl de placenta achterlag, onze dochter pas met 24 weken.

10 dagen geleden

Ik ben nu 17+5 zwanger van ons eerste kindje. Sinds precies 16 weken voel ik meerdere keren per dag de baby bewegen. Mijn placenta ligt dan ook achter dus scheelt enorm. Ik had het zelf niet verwacht zo snel te voelen. Maar dat je het nog niet voelt is niets om je zorgen over te maken! Kan zo maar ineens gebeuren. ☺️

10 dagen geleden

Hier de placenta aan de voorkant en nu 18+1. Ook het idee nog niks te voelen, maakt het best spannend omdat er ook lang tussen echo’s/controles zitten. 🤞🏼

10 dagen geleden

Reactie op Kuskus

Hier de placenta aan de voorkant en nu 18+1. Ook het idee nog niks te voele ...
Ja dat dus ook ja. Ik heb de 13 weken echo gehad en heb de 20 weken echo volgende week. Ik heb zelf met 16 weken een pretecho gehad omdat het me anders te lang duurde. Ik ben medisch ivm zwangerschapsdiabetes en heb in het begin veel echo’s gehad omdat ik ook last had van bloedingen maar nu is het allemaal stabiel, gelukkig, en zijn er minder echo’s. Als die kleine man me nou eens flink zou schoppen dan wist ik zeker dat er leven is in mijn baarmoeder 🫢 Ik weet ook wel dat ik geduld moet hebben maar ja dat is soms makkelijk gezegd.