8 Reacties

8 dagen geleden

Allereerst als je, je zorgen maakt neem dan contact op met je verloskundige. Daarnaast kan het zo zijn dat je door het werken en de afleiding de baby niet gevoelt hebt. Je zou heel zachtjes onder je navel kunnen tikken met je vingers, vaak reageren baby's hierop en bewegen ze daar naartoe. Ik ben ook 18 weken en voel de baby nog niet met regelmaat. Hopelijk geeft dat je wat rust.

8 dagen geleden

Ik ben morgen 19 weken zwanger en voel de baby sinds 18 weken bijna dagelijks. Gister toevallig de hele dag geen beweging gevoeld en maakte me daardoor wat zorgen, maar vanavond voel ik de kleine meid weer lekker druk bewegen!

8 dagen geleden

Als het beweegpatroon van je baby afwijkt van wat je gewend bent, altijd even bellen met je vk. Liever 10x te vaak dan 1x te weinig.

8 dagen geleden

Volgens mij moet je ze pas dagelijks voelen vanaf 28 weken. Nu hebben ze nog veel ruimte in het vruchtwater om vrolijk te trappen zonder dat je het voelt. Voel je haar anders iedere dag? Heb je haar gevoeld nadat je weer ging rusten? Je kan altijd even je verloskundige bellen.

8 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Volgens mij moet je ze pas dagelijks voelen vanaf 28 weken. Nu hebben ze no ...
Ja dat vanaf 28w is dus onzin. Het gaat erom dat als het patroon wordt doorbroken dat je gewend bent, je ad bel trekt. En dat kan (zeker voor 28w) idd vals alarm zijn. Maar mn vriendin was 25w voelde dr dus niet meer en toen bleek t foute boel. Dus luister ajb naar je gevoel. 🙏🏼

8 dagen geleden

Dankjewel allemaal! Ik heb onze baby gelukkig weer gevoeld vanacht, en nu. 🤍

8 dagen geleden

Reactie op Ina33

Ja dat vanaf 28w is dus onzin. Het gaat erom dat als het patroon wordt door ...
Wat naar dat het fout zat bij hen! Vind 25 weken en 18 weken wel weer een groot verschil, ook als je de situatie bekijkt waar ts zelf een ander beweegpatroon had die dag. Maar ja, even bellen kan geen kwaad natuurlijk, zoals ik ook aangaf.

8 dagen geleden

Reactie op MarsiahZJ

Dankjewel allemaal! Ik heb onze baby gelukkig weer gevoeld vanacht, en nu. ...
Heel fijn! 🥰 en bij twijfel gewoon bellen hoor, daar zijn ze voor.