18 Reacties

25 dagen geleden

Dat is heel normaal, tussen 16-24 weken begint het pas .. bij de 1 sneller als bij de ander. En scheelt vaak ook wel als het je eerste zwangerschap is of de 2,3 enz .. Ik ben nu 21+1 en voel het sinds een weekje “plopjes” en kleine bewegingen op mijn buik

25 dagen geleden

ik ben 18+1 en mijn vriend heeft vanavond voor het eerst ook gevoelt voel het de ene dag meer dan de andere dag

24 dagen geleden

Ik ben vandaag 19+6 en 2 dagen geleden een filmpje gemaakt waar de bewegingen van de baby zichtbaar zijn. Kan het ook voelen met mijn hand. Maar het is echt heel licht zichtbaar en volgens mij iets dat nu nog helemaal niet moet?

24 dagen geleden

Kan je die plaatsen evtueel of orive sturen?

24 dagen geleden

Reactie op VerrassendeMirage528069

Kan je die plaatsen evtueel of orive sturen?
Is dit op mij?

24 dagen geleden

Ik ben nu 18+3, twee weken terug zag ik mn buik voor het eerst bewegen en vorige week kon mijn man het ook zachtjes voelen toen hij op mijn buik drukte. Placenta ligt achter dus daarom dat we er nu "geluk" mee hebben denk ik

24 dagen geleden

Reactie op VerrassendeMirage528069

Kan je die plaatsen evtueel of orive sturen?
Als je mij bedoelt, heb je een vriendschapsverzoek gestuurd.

24 dagen geleden

Heel normaal! Bij mijn eerste zwangerschap voelde mijn vriend pas met 20+3 ofzo voor het eerst wat (ikzelf 1 weekje eerder), en zichtbaar van buiten duurde nog wat langer zelfs. Nu bij mijn tweede zwangerschap heeft mijn vriend haar gister (19+5) voor het eerst gevoeld en heb het vandaag voor het eerst van de buitenkant kunnen zien (en filmen). Dus heel normaal! Ook het gevoel is normaal, soms schopjes, soms meer plopjes

24 dagen geleden

Reactie op LV00

Heel normaal! Bij mijn eerste zwangerschap voelde mijn vriend pas met 20+3 ...
Ps. Beide zwangerschappen placenta achter

24 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Is dit op mij?
Jaaa

22 dagen geleden

Wie merkt een druk gevoel op de maag netalsof er iets in draait ofzo. Ik weet niet hoe k het moet uitleggen maar iemand ervaring??

22 dagen geleden

Ik ben ook elke dag aan het Voelen maar er gebeurt nog weinig 🤣 20+4 nu. Buik lijkt wel met de dag te groeien dus het komt vast snel ! Op de buik liggen wordt ook steeds gevoeliger!

20 dagen geleden

Reactie op VerrassendeMirage528069

Wie merkt een druk gevoel op de maag netalsof er iets in draait ofzo. Ik we ...
Ik, heel erg. Voor de zwangerschap ook wel vaker last van 🤷🏼‍♀️

20 dagen geleden

Ik zie haar bewegen aan de buitenkant sinds eind week 20. Precies wat je je voorstelt bij het gevoel, alsof er even iets onder je vel ‘prikt’. Het is nog heel subtiel. Ik zeg steeds Kijk kijk kijk nu!! tegen m’n vriend als het gebeurt maar dan is ze alweer weg.

20 dagen geleden

Reactie op bobbie3000

Ik zie haar bewegen aan de buitenkant sinds eind week 20. Precies wat je je ...
Oooooh wat leuk! Ik had je een privé berichtje gestuurd nadat je over mijn filmpje vroeg, maar je hebt het denk ik niet gezien. Nu kan je je eigen filmpje maken 😊 ik zie het vooral in de avond ala ik wil gaan slapen haha

20 dagen geleden

Ik voelde hem net rond de 16 weken maar vooral met een plopje of een zweepslagje. Nu ben ik 19 weken en voel ik hem vooral als ik in de auto heb gezeten en dan vooral naast m'n navel en dan ook echt een drukkend gevoel. Laatst had ik hele zure snoepjes op . Nou toen leek m'n buik wel een achtbaan , was flink aan het rondtollen en zwiepjes hahaha

11 dagen geleden

Dames vraagje ik zie sinds vandaag bij afvegen soort glijwitt achtig iets bij efvege is dit erg?

11 dagen geleden

Reactie op VerrassendeMirage528069

Dames vraagje ik zie sinds vandaag bij afvegen soort glijwitt achtig iets b ...
Afscheiding.. heel normaal