13 Reacties

2 maanden geleden

Ik zou je niet al te druk maken het kan door de spanning komen natuurlijk omdat het je eerste echo is, je hebt zo meteen je echo dan zullen ze je vast meer vertellen. Laat maar weten hoe het is gegaan

2 maanden geleden

Reactie op youssrahadra

Ik zou je niet al te druk maken het kan door de spanning komen natuurlijk o ...
Jaa dankjewel, zal ik doen

2 maanden geleden

Waarom denk je dat? Blijf positief

2 maanden geleden

Spannend! Ik ga voor je duimen. Volgens mij had jij een topic geopend dat je geen klachten ervaart. Hoe gaat het daarmee? Ik ervaar nog steeds geen klachten.

2 maanden geleden

Leef met je mee! Laat je het weten? 馃崁

2 maanden geleden

Reactie op Marey

Waarom denk je dat? Blijf positief
Ik ben gewoon heel onzeker en omdat ik bijna geen symptomen heb. Dankjewel!

2 maanden geleden

Reactie op NKunt

Spannend! Ik ga voor je duimen. Volgens mij had jij een topic geopend dat j ...
Lieff! Jaa heel spannend! Klopt inderdaad haha, ik heb nog amper tot geen klachten. Vandaar ook dat ik het gevoel heb dat het niet goed is... ook al zegt dat natuurlijk niks. Voel nu wel een brok in me keel, maar dat komt door de zenuwen

2 maanden geleden

Reactie op bobbie3000

Leef met je mee! Laat je het weten? 馃崁
Doe ik, heel erg bedankt 馃槉

2 maanden geleden

Super spannend, kan het me helemaal voorstellen. Ik moet zelf nog tot a.s. vrijdag 14:00 uur wachten dus voel de spanning met je mee. Maar ga uit van het positieve en probeer ervan te genieten!!

2 maanden geleden

Reactie op Xtssaaa

Super spannend, kan het me helemaal voorstellen. Ik moet zelf nog tot a.s. ...
Oeeeh ook spannend... ja duurt lang he die 1ste echo! Zal ik doen, dankjewel. Nog even volhouden 馃槉

2 maanden geleden

Reactie op Sandraxxx

Oeeeh ook spannend... ja duurt lang he die 1ste echo! Zal ik doen, dankjewe ...
馃馃徏

2 maanden geleden

Reactie op Sandraxxx

Ik ben gewoon heel onzeker en omdat ik bijna geen symptomen heb. Dankjewel! ...
Zegt helemaal niets symptomen! Heel veel succes vandaag. Het komt vast goed!!! Heel spannend

2 maanden geleden

Ik heb goed nieuws! Het hartje klopt heel sterk en alles was goed. Op de echo was ik ongeveer 7 +3 dagen, over 3 week is de termijn echo dan kunnen ze het beter zien. 馃挋馃挏 Nu maar weer 3 weken wachten haha, maar ben opgelucht en blij! Hopelijk is het bij jullie ook allemaal goed 馃挭馃徏馃グ