205 Reacties

één maand geleden

Ik heb vanochtend de 20 week echo gehad alles zag er goed uit gelukkig

één maand geleden

Wij zijn momenteel op vakantie de ‘babymoon’ en de dag als we terug komen hebben we de 20 weken echo! Kijk er nu echt mega naar uit ook omdat het al langer geleden is dat we ons meisje gezien hebben ☺️

één maand geleden

Ik heb hem de 16e! 🩵

één maand geleden

Ik heb hem morgen, totaal geen zenuwen.. ik probeer mezelf niet te vergelijken met anderen Probeer de zenuwen wat van je af te zetten als dat lukt.. geniet ervan dat je je kleintje weer mag zien 🥰

één maand geleden

Ik heb hem aanstaande donderdag. Spannend maar vooral veel zin in! Succes 🍀

één maand geleden

23e heb ik de echo. Kijk ernaar uit om ons meisje weer te zien 🥰

één maand geleden

Ik heb hem woensdag! Veel zin in 🥰

één maand geleden

Ik heb a.s. woensdag de 20 wekenecho

één maand geleden

In heb m de 26e. Zelf nog nooit iemand in mijn omgeving gehoord met een slechte uitkomst. Hopelijk geeft je dat wat rust. Ik kijk er zoals de meesten hier echt wel naar uit om onze uk te zien! Geslacht gaan we niet weten voor de bevalling😁

één maand geleden

Fijn om jullie positieve blikken even te horen! Het komt ook zo weinig voor dat er iets afwijkends wordt gevonden dat nog niet was gezien met de nipt of de 13 weken echo. Ik ga het ook weer proberen te zien als een gezellig moment om ons meisje weer even te zien. Zo bijzonder altijd 🥰

één maand geleden

Vandaag heb je de echo! Fijn. Wij hebben hem vanmiddag en ik vind het zowel bij deze als bij de vorige zwangerschap leuk, maar ook spannend. Het is toch de meest uitgebreide echo die je van je kindje krijgt waarbij echt alles wordt bekeken. Dus het is helemaal oké als dat ook een klein beetje spanning geeft 😘

één maand geleden

Vandaag je echo, heel veel succes! Ik had hem gisteren en alles is goed met de kleine man 🩵

één maand geleden

Dank iedereen! Ik heb hem om 18.45. Hoop dat de dag een beetje snel voorbij gaat 🙈 Het is fijn dat de echo’s ‘s avonds kunnen zodat het na onze werkdag kan maar dan zit je er wel zo de hele dag op te wachten… Fijn dat bij jullie de echo’s goed waren en laat jij het ook weten hoe het ging DC22? 😀

één maand geleden

Reactie op bobbie3000

Dank iedereen! Ik heb hem om 18.45. Hoop dat de dag een beetje snel voorbij ...
Spannend! Kan me voorstellen dat je de hele dag in spanning zit 🤭. Ik heb 'm volgende week, maar van vorige keer kon ik me herinneren wat een super bijzondere echo ik het vond. Je kunt zóveel zien (nog meer tov de 13w) en het is echt een mini mensje 😍. Hopelijk heb je een fijne echoscopiste die je ook meeneemt in wat ze ziet. Dat deed die van mij wel, en vond ik heel prettig. Kon daardoor -ondanks de spanning- wel ook een beetje genieten van de echo. Ik duim voor je!🥰

één maand geleden

Mijn 20 weken echo krijg ik pas met 21,5 weken. Staat gepland op 4 oktober. Ik maak me geen heel erge zorgen, maar zal blij zijn als die voorbij is.

één maand geleden

Ik had gisteren de 20 weken echo, alles lijkt oke. Maar de navelstreng heeft maar 2 vaten ipv 3. Dit komt vaker voor en hoeft totaal niets te betekenen. Maar krijg voor de zekerheid wel een guo en waarschijnlijk sowieso groeiecho's. Maar alles zit verder er op en er aan en de groei was nu ook gewoon goed. Dus ik maak me geen zorgen voor nu.

één maand geleden

Reactie op Bananababy

Ik had gisteren de 20 weken echo, alles lijkt oke. Maar de navelstreng heef ...
Mijn zus had dit ook. Dochtertje is helemaalgezond geboren, ook geen groeiachterstand gehad. Hopelijk mag het voor jullie ook zo gaan!

één maand geleden

Ik heb toevallig net mijn 20 weken echo gehad en alles was goed met de kleine man 🥰 Hij lag zo goed in beeld voor alles dat ze zelfs een 3d beeld heeft gemaakt voor ons 😍

één maand geleden

Reactie op sammargreet

Ik heb toevallig net mijn 20 weken echo gehad en alles was goed met de klei ...
Oh wat leuk! Zou je een foto willen delen? Ik kreeg even een 3d beeld bij mijn 16 weken echo, maar ze lag heel koppig met haar rug naar ons toe 😅 gynaecoloog wil hey bij de 20 weken echo nog eens proberen, ben benieuwd hoe het er uit zou zien.

één maand geleden

Reactie op sammargreet

Dankje! En oooh wat duidelijk al 😯 wat een lieverd 😍