206 Reacties

één dag geleden

Ik ben ontzettend tevreden met ons ziekenhuis en de zorg die we krijgen, maar ik heb ook nog niets gehoord qua lengte en gewicht geloof ik. Niet dat ik me kan herinneren in ieder geval. Alleen dat het allemaal klopt volgens de termijn. Ik vind dat persoonlijk ook wel prima eigenlijk. Wellicht dat ik bij de groeiecho wel meer info krijg, maar zo lang het ziekenhuis zegt dat het allemaal goed is, heb ik ook niets om me druk over te maken(:

één dag geleden

Reactie op Fier

Ik ben ontzettend tevreden met ons ziekenhuis en de zorg die we krijgen, ma ...
Oh en die info is ook niet te zien via mijn dossier. Maar wat mij betreft dus ergens wel fijn, als ik wel alle cijfertjes zou weten zou ik me waarschijnlijk suf googlen en toch iets vinden om zorgen over te krijgen 😅

één dag geleden

Ik kreeg met de 20 weken echo te horen dat ons kindje gelukkig kerngezond is, maar wel flink groot. Daarnaast heb ik ook veel vruchtwater, maar ons jongetje was op dat moment op P99.7 zat en bij het reguliere verloskundige bezoek de week daarna kregen we te horen dat hij 3 weken groter is dan gemiddeld. Op zich gelukkig niks ernstigs maar ik krijg groeiechos en waarschijnlijk word ik getest op zwangerschapsdiabetes. Lees wel veel verhalen dat die metingen ook niet perse enorm veel zeggen, maar ik verheug me nu al op het ter wereld brengen van een kind van 5 kilo 😂

8 uur geleden

Reactie op ClownWorld112

Ik kreeg met de 20 weken echo te horen dat ons kindje gelukkig kerngezond i ...
Hier beetje vergelijkbaar verhaal. Ik mag wel eerst de extra groeiecho afwachten van de verloskundige, omdat ik toch wel een beetje opzag tegen de suikertest waar in veel gevallen toch niks uitkomt.