205 Reacties

één maand geleden

Reactie op sammargreet

Wauwie 💕

één maand geleden

En hoe is het gegaan?

één maand geleden

Heel goed! Ik vond het wel spannend hoor, dat je die echoscopiste zo ziet turen naar het scherm en steeds even stil is voordat ze zegt ‘ziet er goed uit’. Maar alles was gelukkig helemaal goed, ze groeit goed en lag weer flink te bewegen. Gek idee dat ze zoveel beweegt terwijl ik het meeste helemaal niet voel. Ik moest lachen om deze foto die we mee kregen haha! Alsof ze haar gezicht op een kopieerapparaat heeft gelegd. Hopelijk hebben jullie ook allemaal goeie echo’s ☺️

één maand geleden

Blijft bijzonder hè! Hier was ook alles goed gelukkig 🥰 ze hebben ook eindelijk het geslacht gezien, volgende week zaterdag de gender reveal, nu begin ik toch wel heel nieuwsgierig te raken.🥰 klopte de ‘fabeltjes’ bij jullie? Nub/hartslag etc?🥰

één maand geleden

Reactie op Opgoedgeluk

Blijft bijzonder hè! Hier was ook alles goed gelukkig 🥰 ze hebben ook eind ...
Ik had alle kwaaltjes die je kon verzinnen bij een meisje. Bij de echo was het toch echt een jongen. 🥰🩵

één maand geleden

Mijn '20 weken' echo is pas met 22 weken, halverwege oktober (heb komende maandag gelukkig nog wel een normale controle echo tussendoor 🙏). Ik denk ze hier (Luxemburg) de 20 weken pakken vanaf de (gemiddelde) bevruchting ipv laatste menstruatie, voor de rest rekenen ze wel vanaf laatste menstruatie 🤔. Ik krijg deze in het ziekenhuis en is meteen in 3D. Toch wel weer een beetje spannend! 💙.

één maand geleden

Reactie op Opgoedgeluk

Blijft bijzonder hè! Hier was ook alles goed gelukkig 🥰 ze hebben ook eind ...
Wat denk je dat het wordt obv de fabeltjes?

één maand geleden

Bij mij klopte de nub, het is een meisje. En ben ook heel misselijk. Het hartslag fabeltje ken ik niet?

één maand geleden

Reactie op Opgoedgeluk

Blijft bijzonder hè! Hier was ook alles goed gelukkig 🥰 ze hebben ook eind ...
De bakkerpraatjes waren hier gekijkstand. Nub klopte, meisje. Ramzi theorie niet, jongen. Volgens mijn craving (vooral zin in zout en afkeer voor zoet) zou het een jongen moeten zijn en volgens de misselijkheid en kwaaltjes weer een meisje. Het is een meisje.

één maand geleden

Ik heb de 20 weken echo gisteren gehad.. alles was goed gelukkig! Voor ze begon, vroeg ze of ze het geslacht mocht vertellen, maar dat wist ik al door een eerdere pretecho. Dus ik gaf aan dat ze gewoon hij/zij mocht zeggen☺️

één maand geleden

Reactie op bobbie3000

Bij mij klopte de nub, het is een meisje. En ben ook heel misselijk. Het ha ...
Ik heb gehoord dat de hartslag boven de 140 een meisje is en onder de 140 een jongen. Bij mij was de hartslag 148, en de Nub was ook een meisjesnub. Verder misselijk geweest en vooral heel veel zin in zoet haha! Ik ben erg benieuwd maar als ik de theorieën moet geloven kan ik al roze gaan inkopen. De Ramzi theorie ken ik niet en durf ook niks erover te zeggen

één maand geleden

Hier met 19+3 vandaag de 20 weken echo gehad en alles perfect volgens schema ❤️ onze stuiterbal lag niet stil.

één maand geleden

Wij hebben ook net de 20 weken echo gehad met 19+4 dagen. Onze kleine meid is ook helemaal goed gekeurd 🩷

één maand geleden

Reactie op sabienvanraaij

Wij hebben ook net de 20 weken echo gehad met 19+4 dagen. Onze kleine meid ...
Fijn!!

één maand geleden

Hier ook alles helemaal goed bij de 20-weken echo! 🥰

één maand geleden

Reactie op samiraa

Ik heb de 20 weken echo gisteren gehad.. alles was goed gelukkig! Voor ze b ...
Of ze even goed over de fles helpen en zeggen dat jullie de pronouns they/them gebruiken. Ik ben benieuwd hoe zo'n echo scopiste dan zou reageren.

één maand geleden

Vanavond de 20 weken echo gehad, alles is helemaal goed en groeit mooi. Het enige wat ze hebben ontdekt is dat we geen jongetje krijgen maar een meisje…. 🤯

één maand geleden

Reactie op Kuskus

Vanavond de 20 weken echo gehad, alles is helemaal goed en groeit mooi. Het ...
Ohhhh😧

één maand geleden

Reactie op Kuskus

Vanavond de 20 weken echo gehad, alles is helemaal goed en groeit mooi. Het ...
Oh dat is een verrassing. Ben even gaan neuzen, maar je voorgevoel klopte dus wel! Hopelijk had je nog niet teveel gekocht typisch voor een jongen 😬

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Oh dat is een verrassing. Ben even gaan neuzen, maar je voorgevoel klopte d ...
Ja, de man van vanavond (dit moest ergens anders als bij eigen verloskundige) denkt dat de vorige keer de navelstreng gezien is..