205 Reacties

één maand geleden

Reactie op Kuskus

Vanavond de 20 weken echo gehad, alles is helemaal goed en groeit mooi. Het ...
O wow! Haha, wat een verrassing! Leuk? Of?

één maand geleden

Reactie op bobbie3000

O wow! Haha, wat een verrassing! Leuk? Of?
Zeker, blij mee. Maar het kwam wel als een shock omdat we al 2 weken ‘denken’ dat we een jongen krijgen..

één maand geleden

Vanmiddag heb ik de 20 weken echo 19+3 Er niet zo lekker van geslapen vannacht. Spannend of alles allemaal goed is. Bij de 1ste kwamen we er met 20 weken achter dat ze maar 1 nier heeft. Goed mee te leven maar daardoor ga ik er nu wel iets anders heen dan bij de 1ste.

één maand geleden

Reactie op Kuskus

Vanavond de 20 weken echo gehad, alles is helemaal goed en groeit mooi. Het ...
Hier ben ik dus zooo benieuwd naar. Hoe zeker wisten ze het toen? Ik heb volgende week de groei echo. Bij mij wisten ze het echt heel zeker zei ze. Ze heeft ook naar de stand van het schaambot gekeken toen. Ik heb wel al wat dingetjes gekocht maar nog niet teveel omdat ik toch even graag die bevestiging van de 20 weken echo wil haha

één maand geleden

Reactie op jaleo

Vanmiddag heb ik de 20 weken echo 19+3 Er niet zo lekker van geslapen vanna ...
Begrijpelijk dat je inderdaad wat zenuwachtig bent. Succes vanmiddag!

één maand geleden

Reactie op Cupcake19

Hier ben ik dus zooo benieuwd naar. Hoe zeker wisten ze het toen? Ik heb vo ...
Met de geslachtsecho (16+3) schijnt de navelstreng gezien te zijn als piemeltje.. Nu met de 20 weken echo (19+4) zag je heel duidelijk een ‘hamburgertje’

één maand geleden

Ik heb m donderdag 😍

één maand geleden

Reactie op Kuskus

Met de geslachtsecho (16+3) schijnt de navelstreng gezien te zijn als pieme ...
Ja dat lijkt me heel gek, even schakelen. Bij ons moest ze met de geslachtsecho echt heel erg haar best doen, omdat het kindje met de rug naar ons toe lag met de benen opgetrokken. Dus ik was er nog een beetje op voorbereid dat het nog kon wisselen met de 20 weken echo, maar gelukkig bevestigd dat het toch echt een meisje is. Zo leuk! 🥰 Was er bij jullie nog wat twijfel met de geslachtsecho of dacht de echoscopiste het wel echt zeker te zien?

één maand geleden

Reactie op jaleo

Vanmiddag heb ik de 20 weken echo 19+3 Er niet zo lekker van geslapen vanna ...
Oh ja, dat kan ik me voorstellen, toch weer spannend dan. Is dat iets erfelijks?

één maand geleden

Gisteren gehad en gelukkig alles goed! Het schijnt dat 5% een uitslag krijgt waarvoor zij een doorverwijzing krijgen naar ziekenhuis. Daarvan weer de helft blijkt het niets te zijn (en de helft dus wel, dus 2,5 %). Gisteren toevallig gevraagd aan de echoscopiste 😊.

één maand geleden

18 + 6 vandaag de 20-wekenecho gehad! Toch fijn, ook al gingen we er relaxed heen, dat alles goed is als extra bevestiging. We hebben weer een mooie mijlpaal bereikt! En dat het een bewegelijk jongetje is wat ik sinds een week echt voel, mocht ook op de echo blijken. 🙈😂

één maand geleden

Reactie op bobbie3000

Oh ja, dat kan ik me voorstellen, toch weer spannend dan. Is dat iets erfel ...
Nee zit niet in de familie. Gewoon pech gehad. Maar daardoor stond ik er nu toch wel iets anders in, meer met de gedachte dat alles met 12 weken goed lijkt maar er toch in de ontwikkeling zomaar iets mis kan gaan. Bij de 1ste nooit bij stil gestaan. Gelukkig was alles goed! 🥰 We krijgen er nog een meisje bij 🩷

één maand geleden

Vanochtend de 20 weken echo gehad, ben vandaag 19+2. Alles zag er gelukkig goed uit 🥰 en de kleine meid was druk aan het bewegen en gaf de echoscopiste een goede uitdaging om alles goed in beeld te krijgen 🤣

één maand geleden

Vanmiddag om 15:00 hebben wij hem 🥰 Vind het toch beetje spannend. Zijn er meer mensen die het spannend vinden of ben ik weer de enige haha

één maand geleden

Reactie op Kel Koops

Vanmiddag om 15:00 hebben wij hem 🥰 Vind het toch beetje spannend. Zijn e ...
Ik heb hem maandag en wij hebben geen 13 weken echo gehad. Dus ik vind het heel erg spannend!!!

één maand geleden

Reactie op Kel Koops

Vanmiddag om 15:00 hebben wij hem 🥰 Vind het toch beetje spannend. Zijn e ...
Wij hebben een maandag, maar we hebben een guo ipv een 'gewone' 20 weken echo, dus hier wel enige spanning. Maar we hebben er vertrouwen in dat het goedkomt ❤️

één maand geleden

Reactie op Adeny

Ik heb hem maandag en wij hebben geen 13 weken echo gehad. Dus ik vind het ...
Ow meen je die ja wij wel En idd dan is het nog spannender zeg pfff Succes alvast 😘 Bij ons was alles goed enige was onze kleine jongen heel erg eigenwijs en druk dus het was een uitdaging zij ze haha

één maand geleden

Reactie op Eeneneen

Wij hebben een maandag, maar we hebben een guo ipv een 'gewone' 20 weken ec ...
Spannend hoor en komt vast goed 💋 Ja wij hebben een GEO 1 echo gehad ook uitgebreid omdat ik epilepsie medicatie slikte waarmee ik moest stoppen toen ik wist dat ik zwanger was. Maar gelukkig alles goed alleen was de kleine druk en eigenwijs hHa💙

één maand geleden

Reactie op Kel Koops

Spannend hoor en komt vast goed 💋 Ja wij hebben een GEO 1 echo gehad ook ...
Ja voor ons is het de tweede guo 1, met 17 weken ook al eentje gehad en toen was gelukkig alles goed! Maar ik heb cmv gehad in het begin van de zwangerschap, dus het zal hier nog wel even spannend blijven helaas. Dankjewel voor je berichtje, gelukkig bij jullie alles goed! ❤️

één maand geleden

Reactie op Eeneneen

Ja voor ons is het de tweede guo 1, met 17 weken ook al eentje gehad en toe ...
Ow oke ja spannend nou komt vast goed 💋