205 Reacties

23 dagen geleden

Reactie op Adeny

Wij hadden gisteren onze 20 weken echo. Alles is goed met 1 opvallend feit: ...
Wij hebben ook een grote baby: alles tussen de p83 en p97 gemeten vandaag!

23 dagen geleden

Hier een goede 20 weken echo! Een opluchting!

23 dagen geleden

Hier vorige week gehad, was helemaal goed!

23 dagen geleden

Vanochtend gehad, en helemaal goedgekeurd! Zo fijn🙏🏻

21 dagen geleden

Hoe lang duurt een 20 weken echo? Ik wil erna graag nog een andere afspraak plannen, maar vind het moeilijk tijd in te schatten. Neem al anderhalf uur dat ze vast vertraging heeft 😅, maar hoeveel tijd neem ik voor de afspraak zelf? Wil het graag wat opeen zodat ik ook niet een groot uur met mijn vingers sta te draaien tussen de 2 afspraken door.

21 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Hoe lang duurt een 20 weken echo? Ik wil erna graag nog een andere afspraak ...
Bij mij duurde het 45 minuten!

21 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Hoe lang duurt een 20 weken echo? Ik wil erna graag nog een andere afspraak ...
Wij hadden om half 10 afspraak en om half 11 stonden we buiten. Waren 20 min later dan gepland aan de beurt en onze baby werkte niet heel erg mee.

21 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Hoe lang duurt een 20 weken echo? Ik wil erna graag nog een andere afspraak ...
Bij mij duurde het ongeveer 30/45 minuten 🤗

21 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Hoe lang duurt een 20 weken echo? Ik wil erna graag nog een andere afspraak ...
Ik heb de echo gisteren gehad. Duurde bij mij 45 minuten. Wel was er een stagair bij die mij gebruikte om op te oefenen. Ik denk zonder het oefenen dat we dan op een halfuurtje zaten.

21 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Hoe lang duurt een 20 weken echo? Ik wil erna graag nog een andere afspraak ...
Hier duurde het 50 minuten, maar wij hadden een guo 🤷‍♀️ alleen kon ze het laatste wat ze moest checken niet zien omdat mijn kleine eigenwijsje zich niets aantrok van porren, springen, draaien, duwen of wat dan ook. Dus wij moesten even 3 kwartier door het ziekenhuis wandelen, zodat ze het daarna nog eens kon proberen. Uiteindelijk bijna 2 uur bezig geweest dus 🥲 Maar daar zou ik niet vanuit gaan! Volgens mij is tussen de 30 en 45 minuten zo'n beetje gemiddeld.

21 dagen geleden

Reactie op Eeneneen

Hier duurde het 50 minuten, maar wij hadden een guo 🤷‍♀️ alleen kon ze het ...
Mijne is nu wel niet bepaald gekend om haar goeie posities voor echo's 😅 Ga voor 45 minuten, hoop dat ik sowieso al goed ga zitten met anderhalf uur voor vertraging 😬😅

21 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Hoe lang duurt een 20 weken echo? Ik wil erna graag nog een andere afspraak ...
Bij mijn zoontje 20min, maar gisteren 45min😂 moest zelfs spingen tussendoor, ze werkte niet mee. Dus niet te zeggen. Als ze alles snel goed in beeld kunnen krijgen kort, als de baby niet mee werkt heel lang, en in het ergste geval moet je zelfs een keer terugkomen dan

21 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Hoe lang duurt een 20 weken echo? Ik wil erna graag nog een andere afspraak ...
Bij mij was het wel echt een uur dat ik er ben geweest. De kleine liet 3 onderdelen niet goed zien, dus moest de verloskundige hier aan het einde nogmaals naar kijken. Verder gelukkig geen bijzonderheden uit gekomen, dus daar lag het niet aan. Verloskundige nam gewoon heel erg fijn alle tijd om goed te kijken!

21 dagen geleden

Reactie op Juud1997

Bij mij was het wel echt een uur dat ik er ben geweest. De kleine liet 3 on ...
Fijn dat ze rustig de tijd namen! Heb nu een gok gemaakt met tijd en anders bel ik wel af of kijk ik of ik later kan komen. Het is dat ik te moe ben dagijks iets te doen (of me heel slecht ga voelen nadat ik te veel deed) dus wil het graag na elkaar zodat ik de dag voor de afspraak en de rest van de dag weer op de bank kan hangen 🙈 maar maak het ook maar lastig door dat te willen.

21 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Mijne is nu wel niet bepaald gekend om haar goeie posities voor echo's 😅 ...
Hahaha nee hier hetzelfde, steeds precies zo liggen als niet de bedoeling is 😂❤️ Ik denk dat je dan wel goed zit met tijd hoor! 😊

21 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Fijn dat ze rustig de tijd namen! Heb nu een gok gemaakt met tijd en anders ...
Ik snap je helemaal! Blijft altijd gokken en inderdaad in contact mer ze blijven is het beste wat je dan kan doen. Moet vast goedkomen!

20 dagen geleden

Ik heb dus donderdag mijn 20 weken echo gehad. Dit was bij een niet zo'n aardige vrouw. De baby lag ook de verkeerde kant op, Ik merkte dat zij hier wat geïrriteerd van raakte. Een uur lang moest ik springen en schudden en weer gaan liggen, dan zei ze dat hij niet wilde draaien en dan kon ik weer gaan hoesten springen etc. Steeds wilde hij niet draaien. Aan het einde zei ze toch dat alles goed was en dat ze alles heeft kunnen zien, wat ik dus best bijzonder vond. Ik merk alleen nu dat ik er gewoon niet echt geruststelling bij heb gekregen.

20 dagen geleden

Reactie op Miesvdv

Ik heb dus donderdag mijn 20 weken echo gehad. Dit was bij een niet zo'n aa ...
Oh ik snap je zo goed! Ik zou ook het gevoel hebben dat ze er geen zin meer in had en dan maar zei dat alles goed was. Zou je nog eens kunnen bellen met je zorgen?

20 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Oh ik snap je zo goed! Ik zou ook het gevoel hebben dat ze er geen zin meer ...
Ik denk dat ik het met mijn 22 weken afspraak bij de VK ga bespreken. De echopraktijk wordt namelijk ingehuurd door de verloskundigepraktijk. Denk dat ze me echt niet zomaar weg zou sturen hoor, maar toch het gevoel dat achterblijft. En dat het daarbij ook nog eens een vreselijke vrouw was

20 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Oh ik snap je zo goed! Ik zou ook het gevoel hebben dat ze er geen zin meer ...
Ik zou bellen of het eventueel opnieuw kan. Of dat je vk in je dossier kan zien op basis van de echo foto's of ze alles echt heeft vastgelegd. Bij was het 45min waarin de baby gelukkig goed meewerkte en ze echt laagje voor laagje alles kon controleren van organen tot botjes tot weet ik wat. Ik krijg een doorverwijzing omdat ze 1 ding niet goed kon waarnemen en de apparatuur beter is van de gynaecoloog. Het komt zich dus wel heel precies denk ik