205 Reacties

20 dagen geleden

Maandag guo2 met precies 20 weken ivm eigen hartafwijking, wit stipje in het hartje van de baby en iets met mijn placenta. Vanwege mijn eigen hartafwijking loop ik al onder behandeling in een academisch ziekenhuis. De gynaecoloog gaf af aan dat ik mij geen zorgen moest maken, maar nu maandag dichterbij komt loopt de spanning toch een beetje op.

20 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Hoe lang duurt een 20 weken echo? Ik wil erna graag nog een andere afspraak ...
Hier staat officieel 45 minuten gepland voor de 20 weken echo, maar bij mij een uur vanwege baarmoederhalsmeting die ook gedaan gaat worden. 1,5 u lijkt me dus prima! Komt vast goed

20 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Hoe lang duurt een 20 weken echo? Ik wil erna graag nog een andere afspraak ...
Bij ons ook exact 45 minuten!

20 dagen geleden

Reactie op Cupcake19

Ik zou bellen of het eventueel opnieuw kan. Of dat je vk in je dossier kan ...
Denk je niet dat het beter is om het persoonlijk tijdens de 22 weken afspraak te bespreken of kan ik beter bellen dan?

20 dagen geleden

Reactie op KB286

Maandag guo2 met precies 20 weken ivm eigen hartafwijking, wit stipje in he ...
Herkenbaar. Dinsdag ook een guo omdat ze ergens een streepje niet zagen dat er wel zou moeten zitten. Probeer mezelf maar beetje bezig te houden.

20 dagen geleden

Reactie op Miesvdv

Denk je niet dat het beter is om het persoonlijk tijdens de 22 weken afspra ...
Wanneer is die afspraak? Ik begreep dat ze de 20 weken echo graag maken tussen 19 en 21 weken.

20 dagen geleden

Reactie op Cupcake19

Wanneer is die afspraak? Ik begreep dat ze de 20 weken echo graag maken tus ...
18 oktober heb ik verloskundige afspraak. Maar ik weet niet echt of het nodig is om opnieuw te doen hoor. Het is meer dat ik me verre van op mn gemak voelde en het dus geen fijne ervaring vond

20 dagen geleden

Reactie op Miesvdv

18 oktober heb ik verloskundige afspraak. Maar ik weet niet echt of het nod ...
Snap ik wel. Ik denk dat ze op sommige plekken echt hun patiënten als nummer zien terwijl dit soort afspraken toch heel belangrijk zijn voor de ouders.

20 dagen geleden

hoi allemaal, hier gister 20 weken echo gehad maar toch beetje onrust van gekregen. Alles was goed, alleen ze was veel te klein (buik p11 en gewicht p18). Ze had hier niet echt een verklaring voor en gaf aan extra groeiecho's te adviseren naar verloskundige. ik begreep dat vanaf p10 de controle over moet naar een gynaecoloog. Iemand hier die er ervaring mee heeft of wellicht wat meer vanaf weet? Hier nu toch wat ongerust gevoel over gekregen, waarvan ik niet weet of het uberhaupt terecht is.

20 dagen geleden

Reactie op nicole_1990

hoi allemaal, hier gister 20 weken echo gehad maar toch beetje onrust van g ...
Ik zit juist aan de andere kant, van 83-97. Zolang je kindje binnen deze lijn verder groeit, is er verder niks aan de hand. Als die van mij ineens nog groter wordt of die van jou kleiner, gaan ze eerst extra monitoren. Je wordt niet in 1x overgedragen naar een gynaecoloog.

20 dagen geleden

Reactie op nicole_1990

hoi allemaal, hier gister 20 weken echo gehad maar toch beetje onrust van g ...
Mijn zoontje maten ze elke keer op p98. Ik kreeg ook extra groei echo 's en die bleven zo hoog. Uiteindelijk is hij geboren met een gewicht van 3830 en zaten ze er al die tijd naast. Maak je geen zorgen, die metingen kloppen niet altijd

19 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Hoe lang duurt een 20 weken echo? Ik wil erna graag nog een andere afspraak ...
Bij mij duurde het maar 15 minuten😅 Maar zie dat het bij anderen wel langer kan duren dus.

19 dagen geleden

Reactie op Jesssz

Bij mij duurde het maar 15 minuten😅 Maar zie dat het bij anderen wel lange ...
Oh dat is weer een stuk sneller ja 😯

19 dagen geleden

Reactie op Jesssz

Bij mij duurde het maar 15 minuten😅 Maar zie dat het bij anderen wel lange ...
Bij mij duurde het ook maar 20 minuutjes. Ze was snel klaar met alle tests en we hebben zelfs nog even voor 'de leuk' mogen kijken omdat we zo snel klaar waren dus dat was echt heel fijn!

19 dagen geleden

Reactie op YaVa

Mijn zoontje maten ze elke keer op p98. Ik kreeg ook extra groei echo 's en ...
Ja, dat is dus niet eens groot! Toch wel gek hoor, dat ze er dan zo naast kunnen zitten. Voor nu maak ik me ook nog niet zo druk.

18 dagen geleden

Reactie op Cupcake19

Herkenbaar. Dinsdag ook een guo omdat ze ergens een streepje niet zagen dat ...
Afleiding helpt inderdaad toch het beste. Heel veel succes morgen. Gelukkig is het nog maar 1 dagje wachten. Laat maar even weten hoe het was.

18 dagen geleden

Vanochtend de 20 weken echo gehad!! Kleine was lekker veel aan het bewegen en draaien dus we konden hem/haar lekker lang bewonderen🥰 Gelukkig was alles helemaal goed!🌻❤️

18 dagen geleden

Reactie op KB286

Afleiding helpt inderdaad toch het beste. Heel veel succes morgen. Gelukkig ...
Dank je wel! Zal ik doen 😀

18 dagen geleden

Reactie op Kuskus

Met de geslachtsecho (16+3) schijnt de navelstreng gezien te zijn als pieme ...
Dit had mijn vriendin echt exact het zelfde, voor ons de reden om te wachten tot 20 weken, ik vond t zo pittig voor haar die mentale verandering - jij ook sterkte met aanpassen. Superfijn dat je een gezond kindje hebt ❤️

18 dagen geleden

Reactie op Cupcake19

Dank je wel! Zal ik doen 😀
Hier was alles gelukkig goed, dus ga duimen dat jij morgen ook positief nieuws krijgt!